Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5930 - En nu iets geheel anders

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5930 - En nu iets geheel anders







    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: 5930 - En nu iets geheel anders

    Ik heb deze foto nu al van dichtbij bekeken, van veraf, van middenaf... Ik zie totaal niet wat het is Plaatwerker.
    Misschien is dat je bedoeling wel
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: 5930 - En nu iets geheel anders

      Dat noemt men abstract ........................ Wij hebben enkel het raden waar of wat .
      Een speciale.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment


      • #4
        Re: 5930 - En nu iets geheel anders

        Wat hebben we vandaag geleerd : gooi een platte vis, genre tong, op je aanrecht, overstrooi overvloedig met bloem of zout, draai de vis om overstrooi weer overvloedig met bloem of zout en neem hem dan van je aanrecht.....en je bekomt dit. Maar de bloem of het zout is roze.....dus dat kan dan ook weer niet.
        Allee.....dat is toch hetgeen ik zou doen om tot deze te komen .
        Met een flinke dosis fantasie kan je er zelfs een fossiel van een vis in zien.

        Het kan toch eenvoudig zijn niet ?
        Of ik dit nu wat vind......dat is wat anders.
        Last edited by Guest17; 28 november 2013, 08:12.

        Comment


        • #5
          Re: 5930 - En nu iets geheel anders

          Mooie korrel
          Is het chappelure?
          Running is a way of living..

          Comment


          • #6
            Re: 5930 - En nu iets geheel anders

            heel mooie rotstekening.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: 5930 - En nu iets geheel anders

              toffe foto.
              Ik dacht eerst ook een tong (roos zout bestaat hoor)
              of een fosiel.

              Maar 't zal idd something completely different zijn.
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: 5930 - En nu iets geheel anders

                Het eerste wat me trof in deze voorstelling is dat gespikkelde weergave, dat vond ik mooi en zacht, maar ik bleef er toch niet in hangen, werd onmiddellijk getrokken door wat zich in het midden afspeelde, mijn aandacht werd gevestigd op een ietwat prehistorisch vis. Mijn blik bleef er lange tijd naar kijken. Ze was er mooi los van het ander groenachtig gespikkelde kadergedeelte. Wat de vorm accentueerde.
                In deze pre-historische vis zag ik andere zeedieren getekend. Een Kreeft, een klein walvis, een halve zwaardvis... Eigenlijk kon mijn fantasie er zich in botvieren.
                Voor mij is het een intrigerende abstract goed uitgekozen beeld. Vermoed dat anderen daar misschien andere dingen in zien.
                Oja, wat ook interessant is dat het uit twee kleuren bestaat. Dus we worden niet afgeleid.
                Weer een zien we hoe de natuur zich opricht tot ware kunstenaar, voor mij,hier mos op een soort bruine zandsteen denk ik.

                Dus PLaatwerker, goed gezien en weergegeven.

                Comment


                • #9
                  Re: 5930 - En nu iets geheel anders

                  Knap gezien Plaatwerker, heel inventief en dat kan ik smaken. Het heeft je vast ook gesmaakt in de pan.
                  Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 5930 - En nu iets geheel anders

                    euh...
                    ben zo-even naar de winkel geweest
                    deze foto gaf met goesting in zeetong (en puree met prei en een beurre blanc sausje ....
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: 5930 - En nu iets geheel anders

                      Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                      euh...
                      ben zo-even naar de winkel geweest
                      deze foto gaf met goesting in zeetong (en puree met prei en een beurre blanc sausje ....
                      Om welk uur is alles klaar, want ik heb niet zo veel tijd vanavond, 't is voetbal ook hé ?
                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: 5930 - En nu iets geheel anders

                        Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                        Het eerste wat me trof in deze voorstelling is dat gespikkelde weergave, dat vond ik mooi en zacht, maar ik bleef er toch niet in hangen, werd onmiddellijk getrokken door wat zich in het midden afspeelde, mijn aandacht werd gevestigd op een ietwat prehistorisch vis. Mijn blik bleef er lange tijd naar kijken. Ze was er mooi los van het ander groenachtig gespikkelde kadergedeelte. Wat de vorm accentueerde.
                        In deze pre-historische vis zag ik andere zeedieren getekend. Een Kreeft, een klein walvis, een halve zwaardvis... Eigenlijk kon mijn fantasie er zich in botvieren.
                        Voor mij is het een intrigerende abstract goed uitgekozen beeld. Vermoed dat anderen daar misschien andere dingen in zien.
                        Oja, wat ook interessant is dat het uit twee kleuren bestaat. Dus we worden niet afgeleid.
                        Weer een zien we hoe de natuur zich opricht tot ware kunstenaar, voor mij,hier mos op een soort bruine zandsteen denk ik.

                        Dus PLaatwerker, goed gezien en weergegeven.
                        Raar maar waar, en ik dacht eerst dat ik waarschijnlijk de enige was die er dergelijke dingen in zag, maar ik zit op dezelfde golflengte als Loeky, terwijl abstract totaal mijn ding niet is.
                        En hoe langer ik er naar kijk hoe meer dingen ik zie.
                        Toch eentje die ik kan smaken.

                        Volgens mij is het kiezel die je gebruikt in aquaria oid dat hier gebruikt is.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 5930 - En nu iets geheel anders

                          Wat het is maakt mij niet uit. De foto is abstract van weergave en met enige fantasie mag je zelf bepalen wat het eigenlijk zou kunnen zijn, maar de opname is mysterieus boeiend gewikkeld in complementaire kleuren en vind dit best mooi.
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: 5930 - En nu iets geheel anders

                            Hoe meer ik kom kijken, hoe meer "dingen" ik er in zie. Het laat me niet los, dit beeld.

                            Dus opzet geslaagd Plaatwerker!
                            Touch the Earth...Gently
                            www.passionsenfrance.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: 5930 - En nu iets geheel anders

                              waarom raden wat het is?
                              ik vind het een goede foto, zonder meer!!!!
                              mvg Wilfried

                              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                              Comment

                              Working...
                              X