Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caro 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Caro 2

    Nog eentje van Caro. Ze is 16 jaar.

    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

  • #2
    Re: Caro 2

    Mooie opname dirk, en dit is hetzelfde model als de vorige. Ze lijkt hier wel wat jonger... maar een mooie passende opname. Dr swoeng in het haar gaat goed met de jeugdgheid. Goede omzetting, met gepaste catchlights in de ogen....

    De blokjes daar zit ik helemaal niet mee, want het is een portret van een jonge dame zoals ze is.

    Het enige dat ik zou vermijden is de handen onder de arm, handen zijn heel elegant en kunnen veel bijdragen aan een plaat. Bij deze opname is haar rechterhand afgesneden en krijg je het stompjes effect. De vingers van de andere hand zijn ingetrokken en komen juist onder de arm uit.

    Verder een knappe plaat Dirk
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Caro 2

      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Mooie opname dirk, en dit is hetzelfde model als de vorige. Ze lijkt hier wel wat jonger... maar een mooie passende opname. Dr swoeng in het haar gaat goed met de jeugdgheid. Goede omzetting, met gepaste catchlights in de ogen....

      De blokjes daar zit ik helemaal niet mee, want het is een portret van een jonge dame zoals ze is.

      Het enige dat ik zou vermijden is de handen onder de arm, handen zijn heel elegant en kunnen veel bijdragen aan een plaat. Bij deze opname is haar rechterhand afgesneden en krijg je het stompjes effect. De vingers van de andere hand zijn ingetrokken en komen juist onder de arm uit.

      Verder een knappe plaat Dirk
      Bedankt voor de opbouwende commentaar. Ik zal de opmerkingen zeker onthouden. Achteraf als je de foto kritisch bekijkt, dan valt het inderdaad op. Die blokjes, ja, dat hoort tegenwoordig bij de jeugdigheid. Ik werk als verpleegkundige bij een kaakchirurg en zie dagelijks van deze jonge dames. Mij valt het eigenlijk al niet meer op. Ik heb haar wel al terug uitgenodigd voor een nieuwe reportage
      Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

      Comment


      • #4
        Re: Caro 2

        Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
        Mooie opname dirk, en dit is hetzelfde model als de vorige. Ze lijkt hier wel wat jonger... maar een mooie passende opname. Dr swoeng in het haar gaat goed met de jeugdgheid. Goede omzetting, met gepaste catchlights in de ogen....

        De blokjes daar zit ik helemaal niet mee, want het is een portret van een jonge dame zoals ze is.

        Het enige dat ik zou vermijden is de handen onder de arm, handen zijn heel elegant en kunnen veel bijdragen aan een plaat. Bij deze opname is haar rechterhand afgesneden en krijg je het stompjes effect. De vingers van de andere hand zijn ingetrokken en komen juist onder de arm uit.

        Verder een knappe plaat Dirk
        Volg volledig.
        Misschien had het beter geweest om de camera 10 cm hoger te richten, zodat haar haar er helemaal op stond?

        Comment


        • #5
          Re: Caro 2

          Tof , knap en spontaan ! En wat een smile !!! Ben fan v dit prima portretje

          Comment

          Working...
          X