Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70: gebruikshandleiding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70: gebruikshandleiding

    Hallo

    Wie kan mij vertellen waar ik de gebruikershandleiding van de Nikon D70 kan krijgen in Pdf bestand.
    Ik heb al bij European Support Centre van Nikon gekeken maar daar kan ik het alleen in Duits,Engels en Frans krijgen..

    Groeten Arnold

  • #2
    Moest je de search gebruikt hebben dan zou je zien dat dit al aan bod is geweest

    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=48953&SearchTerms=,handleiding, D70
    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=43902&SearchTerms=,handleiding, D70
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Die kan je hier vinden.

      Of hier.

      Nikon D70 links: www.nikond70.nl
      Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

      Comment


      • #4
        Ik hoop nog steeds dat iemand hem online zet (want hij is er wel) en mij de link toe mailt(Dit is een hint he.... ). Ik heb nog geen D70 maar ben wel van plan er een te kopen, maar ik zou eerst toch graag een NL handleiding ervan lezen voordat ik definitief tot aanschaf overga.

        Bedankt mensen

        Doei
        Leo

        Comment


        • #5
          Same here!

          Comment


          • #6
            de Engelse handleiding is ook goe verstaanbaar zenne
            en die staat wel online
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Ja da weet ik wel, maar toch ik lees al niet graag van de monitor, en dan ook nog in het engels niet dat het engels hetprobleem is, maar dit soort dingen lezen het gewoon lekerder in het nederlands. dat blijft mijn moerstaaltje dus... Ik spreek en lees verder prima engels alleen dit soort dingen vind ik prettiger in nl.dus vandaar.... Niemand??

              Greetz
              Leo

              Comment


              • #8
                Denk niet dat iemand ze on-line zal zetten tenzij Nikon dat ook doet. Er is hier al zoveel hetze rond gemaakt dat niemand dit riskeert. Dat zou wel eens opnieuw op een gelockte topic kunnen uitlopen . Zelf heb ik ook enkel de engelse en spaanse op papier wegens aankoop in de US en heb er geen probleem mee.
                Ik persoonlijk vindt dat Nikon en de invoerder hier de verkeerde politiek voeren. Het al dan niet beschikbaar zijn van de nederlands handleiding is van geen enkele invloed geweest op het feit dat ik in de VS heb gekocht.
                Het feit dat ik voor de prijs van een Belgische kit de kit én de SB800 heb wel.
                Daar mogen ze iets aan doen.

                Jo.



                Originally posted by Leo_Bezemer
                Ja da weet ik wel, maar toch ik lees al niet graag van de monitor, en dan ook nog in het engels niet dat het engels hetprobleem is, maar dit soort dingen lezen het gewoon lekerder in het nederlands. dat blijft mijn moerstaaltje dus... Ik spreek en lees verder prima engels alleen dit soort dingen vind ik prettiger in nl.dus vandaar.... Niemand??

                Greetz
                Leo
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jwllms
                  Denk niet dat iemand ze on-line zal zetten tenzij Nikon dat ook doet. Er is hier al zoveel hetze rond gemaakt dat niemand dit riskeert. Dat zou wel eens opnieuw op een gelockte topic kunnen uitlopen . Zelf heb ik ook enkel de engelse en spaanse op papier wegens aankoop in de US en heb er geen probleem mee.
                  Ik persoonlijk vindt dat Nikon en de invoerder hier de verkeerde politiek voeren. Het al dan niet beschikbaar zijn van de nederlands handleiding is van geen enkele invloed geweest op het feit dat ik in de VS heb gekocht.
                  Het feit dat ik voor de prijs van een Belgische kit de kit én de SB800 heb wel.
                  Daar mogen ze iets aan doen.

                  Jo.

                  Riskeerd?? Wat Riskeerd, een verzoek tot het weghalen van de file meer niet.Da's alles. Ik bedoel het is een handleiding for crying out loud, niet een of ander geheim staats document... Het is een vertaling van een reeds bestaand downloadable document meer niet.. ik zie het probleem niet hoor maar goed. Dat zal wel aan mij liggen. (ik heb dat vorige topic ook gevolgd en vind het maar een hoop poeha van de importeurs) Maar goed so be it, ik hou mijn kop wel anders wordt het dalijk nog echt gelocked ook en da's nou ook niet mijn bedoeling.

                  Cheerio
                  Leo

                  Comment

                  Working...
                  X