Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke software om foto's te laten zien op scherm na het maken van foto?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke software om foto's te laten zien op scherm na het maken van foto?

    Hallo


    Ik zou graag de foto's van mijn camera ( EOS 1100D ) dadelijk kunnen bekijken op bv een laptop.
    Welke software is er voorhanden, waarmee ik door middel van bv een 3m lange usb kabel, dadelijk mijn gemaakte foto op het scherm van laptop kan bekijken?

    mvg
    Last edited by brainblow; 26 november 2013, 22:11.

  • #2
    Re: welke software om foto's te laten zien op scherm na het maken van foto?

    Heb je al eens gekeken naar de software die bij de camera word geleverd. Hiermee is het mogelijk tevens het bedienen van je camera via je laptop.

    Anders zou je kunnen kijken naar een WiFi SD kaart, zoals bijvoorbeeld de Sandisk kaartjes.

    Comment


    • #3
      Re: welke software om foto's te laten zien op scherm na het maken van foto?

      Via het meegeleverd programma van Canon (EOS Utility) kan je o.m. via USB je camera bedienen. Bijna alles instellen en op je scherm volgen. Ik doe dat o.m. bij natuurfotografie waarin ik verdoken sta opgesteld en de camera van op afstand bedien. Ook al toegepast bij studio werk: je ziet op groot scherm je resultaat, kan spelen met de belichting zonder telkens naar je camera te gaan en kan zonder aan je toestel te komen een shot maken.
      mvg Guido
      Canon 550D Sigma 17-70/2.8-4 DC Macro OS HSM 55-250IS met extension tube set (3st) van Kenko en 50-1.8 Metz 36AF-4C + Canon S3-IS

      Comment

      Working...
      X