Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MX movie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MX movie



    Mijn eerste film als director/editor!! gefilmd met een 600D en 5D camera

  • #2
    Re: MX movie

    Proficiat. Dat is prachtig.
    De geluiden bij de introtext = . Het feit dat je eerst een situatieschets geeft, met gepaste muziek, en de moto laat toekomen voordat het geweld losbreekt is tof.
    Ik vind je composities heel fotografisch. Mooi dus. :-) Dat is aangenaam om naar te kijken.
    Vlot gemonteerd met een snel ritme. 'k Ga dat ook nog moeten bijschaven voor mezelf.....
    Na twee keer in spanning gekeken te hebben zonder me te vervelen.

    Maar ik heb toch een opmerking over het "over de lijn gaan".
    Als de bestelwagen toekomt rijdt hij eerst van links naar rechts en het laatste stuk van rechts naar links. Het is niet echt storend maar het valt me op.
    Als het koppeltje op het einde in het magazine kijkt, kijk je een slinks en dan eens rechts mee over de schouder. Hier is het wel storend imho.
    Tijdens de ritten ga je constant "over de lijn" maar omdat de kijker zich kan voorstellen dat die moto's een beetje van overal kunnen komen is dat in dit geval dynamisch en gewenst.

    Kortom : fantastisch gedaan.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: MX movie

      Alvast bedankt Skitch voor de lovende commentaar. Altijd leuk om te horen!! Er zitten her en der idd wat foutjes in tegen de 180° rule. Probleem was dat ik bij monteren geen andere beelden had, en dan toch maar gekozen om ze te gebruiken. Maar volgende video houd ik er zeker rekening mee!!! Nogmaals bedankt!!

      Comment


      • #4
        Re: MX movie

        Veel succes met de volgende video(s)
        Oorspronkelijk geplaatst door Frakke393 Bekijk bericht
        ..........................Probleem was dat ik bij monteren geen andere beelden had, en dan toch maar gekozen om ze te gebruiken. ........................
        Dat is een bekend probleem. En moeilijk te vermijden. Bij mijn video's is dat een constant gevecht
        Je kan dat verhelpen door losse flodders, een cutaway, te filmen : een wandelaar, een hond die voorbij loopt, een vogeltje in een boom, een oma in haar schommelstoel die verwonderd kijkt naar al die crossmachines (geluid niet vergeten ) enz. Het past niet altijd echt bij het verhaal maar het helpt om moeilijke overgangen te overbruggen.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: MX movie

          Volgende keer zeker gebruiken, thx

          Comment

          Working...
          X