Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sochi olympische winterspelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sochi olympische winterspelen

    Hallo,

    Mijn zuster is geselecteerd voor de winterspelen in Sochi. Ze doet mee met het freestyle skiën half pipe. www.katrienaerts.be
    Van die gelegenheid ga ik ook gebruik maken om naar haar wedstrijd te gaan. We gaan een paar dagen daar zijn en ook nog enkele andere sporten bekijken.
    Nu zoek ik nog wat meer info over twee zaken.
    Is er al iemand in Sochi zelf geweest? Is er iets te zien buiten de spelen zelf?
    En dan de spelen zelf. Volgens de site lijkt het me geen probleem om een reflex mee te pakken naar de wedstrijden, enkel een statief mag niet. Misschien iemand die al eens op de spelen geweest is.
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Sochi olympische winterspelen

    Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
    Hallo,

    Mijn zuster is geselecteerd voor de winterspelen in Sochi. Ze doet mee met het freestyle skiën half pipe. www.katrienaerts.be
    Van die gelegenheid ga ik ook gebruik maken om naar haar wedstrijd te gaan. We gaan een paar dagen daar zijn en ook nog enkele andere sporten bekijken.
    Nu zoek ik nog wat meer info over twee zaken.
    Is er al iemand in Sochi zelf geweest? Is er iets te zien buiten de spelen zelf?
    En dan de spelen zelf. Volgens de site lijkt het me geen probleem om een reflex mee te pakken naar de wedstrijden, enkel een statief mag niet. Misschien iemand die al eens op de spelen geweest is.
    Ten eerste gefeliciteerd dat je zuster mee mag naar O.S.
    je eerste vraag : Geen idee.
    je tweede vraag: Een gedachte gang die jij zelf moet nagaan. Ik heb ooit gepoogd om accreditatie te krijgen voor een evenement. Dat wilde niet lukken via de officiële aanvraag. Wat wel een mogelijkheid was dat ik "ingehuurd" zou worden door 1 van de aanwezige teams en namens hen foto's zou maken. Kan jij niet uit naam van jouw zuster (haar team) fotograaf worden met een accreditatie? Dan ben je van alle problemen af. Het neigt lichtjes naar deze discussie. Vel succes en ik hoop hier mooie foto's van je zuster in actie te zien.
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

    Comment


    • #3
      Re: Sochi olympische winterspelen

      Bedankt voor je reactie.
      Een accredatie zou leuk zijn maar zal wel een utopie zijn op de spelen. Zelfs een gewoon ticket regelen gaat niet via haar.
      Een accredatie gaat waarschijnlijk dus niet lukken maar ik was ook wat ook op zoek naar praktische ervaring van mensen die er ook als toeschouwer al geweest zijn.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Sochi olympische winterspelen

        Blijkbaar waren er in Londen al strenge regels:
        Bezoek je deze zomer de Olympische Spelen, neem dan geen camera mee die groter is dan 30 centimeter. Anders ben je hem mogelijk kwijt.


        Vwb Sochi, ik zou er vanuit gaan dat het lastig kan worden:

        Comment


        • #5
          Re: Sochi olympische winterspelen

          Dat verhaal van die twee Nederlandse joernalisten kende ik al. Maar ik ga me ginder niet gedragen als joernalist maar gewoon als toerist dus dat zal hopelijk meevallen.
          En mijn langste lens (Tamron 70-200 F2.8) zal ik straks wel eens nameten.

          Oorspronkelijk geplaatst door Reinier79 Bekijk bericht
          Blijkbaar waren er in Londen al strenge regels:
          Bezoek je deze zomer de Olympische Spelen, neem dan geen camera mee die groter is dan 30 centimeter. Anders ben je hem mogelijk kwijt.


          Vwb Sochi, ik zou er vanuit gaan dat het lastig kan worden:
          http://www.kkcuracao.com/?p=42455
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: Sochi olympische winterspelen

            Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
            Is er al iemand in Sochi zelf geweest? Is er iets te zien buiten de spelen zelf?
            En dan de spelen zelf. Volgens de site lijkt het me geen probleem om een reflex mee te pakken naar de wedstrijden, enkel een statief mag niet. Misschien iemand die al eens op de spelen geweest is.
            Ook van mij een dikke proficiat voor je zus.
            Ik ben zelf niet op de hoogte, maar informeer anders eens bij Lieven Coudenys. Hij is de officiële fotograaf van het IPC (International Paralympic Committee) en gaat zeker naar Sochi. Ik denk zelfs dat hij er ook al geweest is. Z'n gegevens kun je vinden op z'n website: http://portfolio.coudenys.be/paralympics

            Comment

            Working...
            X