Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yongnuo RF-603

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yongnuo RF-603

    Iemand ervaring met deze?

    Stel dat ik 2 sets aanschaf, kan ik dan 2 flitsen aansturen en tegelijkertijd de sluiter van op afstand bedienen? (dus één op de camera, 2 onder een flits en één in de hand).

  • #2
    Re: Yongnuo RF-603

    Ik ken deze niet. Ik heb wel sinds enkele weken de Yongnuo YN 622C (voor Canon, bestaat ook voor Nikon). Misschien die ook eens bekijken? Daarmee heb je E-TTL sturing op alle flitsers. Ik kocht een setje van 2 in China voor ongeveer 55 euro. Was binnen 14 dagen hier. Je kan hiermee niet de sluiter vanop afstand bedienen. Je bedient alles vanop de camera.
    Dit maar als mogelijk spoor naar een oplossing. Ik ken er te weinig van om je concreet te helpen...

    Comment


    • #3
      Re: Yongnuo RF-603

      Oorspronkelijk geplaatst door Cornelisk Bekijk bericht
      Iemand ervaring met deze?

      Stel dat ik 2 sets aanschaf, kan ik dan 2 flitsen aansturen en tegelijkertijd de sluiter van op afstand bedienen? (dus één op de camera, 2 onder een flits en één in de hand).
      n°1 triggert de camera via n°2 als receiver (kabeltje nodig!) en de n°2 triggert tegelijk de flitsen via n°3 & n°4

      maar kijk ook eens hier: click

      er zijn misschien wel interessantere triggers voor jou...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment

      Working...
      X