Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Range Rover New Sport

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Range Rover New Sport




    In de tuin van ons vakantiehuisje in de Ardennen.
    Foto uit een reeks. (zijn voor een Rijtest op onze website www.autofans.be




    Voor een betere kwaliteit -> 500px


    Last edited by Red Falcon; 25 november 2013, 20:09.

  • #2
    Re: Range Rover New Sport

    Aangepast, MODs

    Comment


    • #3
      Re: Range Rover New Sport

      Thx.Heb em effe gecentreerd.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Range Rover New Sport

        Originele invalshoek.
        Persoonlijk zou ik de snuit wat bijgelicht hebben om meer detail te zien, en de middentonen van de hele foto wat optrekken.
        Een nummerplaat vind ik altijd storend
        De andere op je 500px vind ik beter.
        Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

        Comment


        • #5
          Re: Range Rover New Sport

          Ik vind hem knap. Nummerplaten zou ik altijd weghalen. Criminelen stelen een gelijke wagen en zoeken dan foto's op internet met nummerplaten. Dan kopiëren ze die en als dan bv de politie achter hun staat is het geen probleem in het systeem want deze wagen in dit kleur staat in het systeem met bijhorende nummerplaat.
          Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
          www.flickr.com/photos/stevensquid

          Comment


          • #6
            Re: Range Rover New Sport

            Snuit idd. wat oplichten, maar vind het wel jammer dat de voorwielen aan de verkeerde kant zijn gedraaid. Het is altijd mooier als je de voorwielen ziet in plaats van de banden.
            Weerspiegeling op het spatbord stoort ook een beetje. Mocht ook wat scherper.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Range Rover New Sport

              Oorspronkelijk geplaatst door stevensquid Bekijk bericht
              Ik vind hem knap. Nummerplaten zou ik altijd weghalen. Criminelen stelen een gelijke wagen en zoeken dan foto's op internet met nummerplaten. Dan kopiëren ze die en als dan bv de politie achter hun staat is het geen probleem in het systeem want deze wagen in dit kleur staat in het systeem met bijhorende nummerplaat.
              bwaah ik denk dat er meer mogelijkheden zijn voor de gemiddelde crimineel ?
              De foto op zich vind ik leuk maar niet geweldig door de hoge snuit .

              Comment


              • #8
                Re: Range Rover New Sport

                Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                bwaah ik denk dat er meer mogelijkheden zijn voor de gemiddelde crimineel ?
                De foto op zich vind ik leuk maar niet geweldig door de hoge snuit .
                Ik had dat gezien in een reportage, gebeurt effectief. Zelf al voorgehad dat ik de politie aan mijn deur gaat voor diefstal van kanari's ofzo ter waarde van 25000 euro. Ze hadden mijn wagen zien weg rijden met mijn kenteken lol. Maar gelukkig had em een ander kleurke. Bij mij was het wel niet van op internet dat ze mijn nummerplaat gehaald hadden maar gewoon gespot op straat waarschijnlijk. Dus ja nergens veilig maar in ieder geval, mijn nummerplaten of andermans zet ik er niet op. Bv die citroën oldtimer in deze topic die ik geplaatst had heb ik ook zijn nummerplaten weggewerkt en vervangen door citroën bordjes met photoshop ;-)
                Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
                www.flickr.com/photos/stevensquid

                Comment

                Working...
                X