Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dartel in de wei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dartel in de wei


    Een beetje zomergevoel kan nooit kwaad.

    Groetjes,
    Xavier
    Last edited by Red Falcon; 24 november 2013, 19:02.
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

  • #2
    Re: Dartel in de wei

    grappig beeld hoor.
    welke lens gebruikt.
    het je er ook dat de dames van je af huppelen, lijkt mij veel leuker.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Dartel in de wei

      Hmmmm vind ik niet zo geslaagd.... is eerder wat bloot om het bloot waarbij ik de blikken mis en vrij vlak van belichting. Maar hey, dat is maar de mening van nen ouden he
      Was misschien beter geweest als je de opname aan de andere kant had gemaakt en iets minder DOF.
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Dartel in de wei

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        ......
        het je er ook dat de dames van je af huppelen, lijkt mij veel leuker.
        Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
        ........Was misschien beter geweest als je de opname aan de andere kant had gemaakt en iets minder DOF.
        mee eens.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Dartel in de wei

          Zelfs lente-gevoel ..................... :-)

          Comment


          • #6
            Re: Dartel in de wei

            hier moet ik flashsplash volgen
            __________________________________________________ _
            Sony A580 en wat glas.

            Comment


            • #7
              Re: Dartel in de wei

              Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
              Hmmmm vind ik niet zo geslaagd.... is eerder wat bloot om het bloot waarbij ik de blikken mis en vrij vlak van belichting. Maar hey, dat is maar de mening van nen ouden he
              Was misschien beter geweest als je de opname aan de andere kant had gemaakt en iets minder DOF.
              plus 1
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #8
                Re: Dartel in de wei

                Naar mijn smaak is de foto voor 3 van de 4 modellen niet flatterend. (vertrokken gezichten, zichtbare ribben(kwestie van smaak misschien maar zeker niet de mijne), missend been). Alleen het 2e model van rechts staat er mooi dartel op.
                Website: cameraobschuura.nl
                Twitter: @CameraObSchuura
                FaceBook: Cameraobschuura

                Comment


                • #9
                  Re: Dartel in de wei

                  als een model een sprong maakt zijn er zowat altijd ribben te zien, hoort erbij en daar is niks mis mee....van die vertrokken gezichten klopt wel....
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dartel in de wei

                    Naakt kan een neutraal mooie foto opleveren. En zo passeerden er hier al wel wat.
                    Deze vind ik weinig op z'n plaats als fototechnische beoordeling.
                    Ik vind 'm eerder bestemd voor 1-of-andere voyeuristische website......
                    Maar soit ,, da's uiteraard een persoonlijke mening.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dartel in de wei

                      Mijn persoonlijk gevoel bij het zien van deze foto :

                      Je hebt 4 modellen, die naakt, onbezonnen en heel op hun gemak "dartelend" springen in een zonnige wei.

                      Geen van de 4 modellen lijkt bewust te zijn dat er een fotograaf op enkele tientallen meters voor hen staat...

                      Mijn vraag naar Xavier is : heb je dit zo gewild, en uitgelegd aan de modellen, of is dit een "lucky shot" ?

                      Het voelt aan als een gestolen plaatje, (wat het kan zijn ) , maar het kan ook volledig opgebouwd zijn...

                      Technisch is dit wel geen hoogvlieger...

                      Ben benieuwd naar uitleg...

                      Grtz, D.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dartel in de wei

                        Beste allemaal, bedankt voor de interesse. Hierbij de gevraagde uitleg.
                        Dit is een stagefoto. Vier modellen samen vind je niet zo gemakkelijk. Het moment was wel grappig. Met alle "stagiairs" op een rij en alle modellen op een rij. De instructie was : "Kijken naar de fotografen (maar de netels bleken belangrijker!) en springen op "3", (maar dat is niet zo goed gelukt, omdat er te veel gelachen werd)." Het was wel bij valavond, maar blijkbaar nog net te vroeg.
                        Voor de challenge 'uniform' had ik een foto geplaatst in de andere richting, maar die bleek ook niet mee te vallen. Zoiets heeft meer van een happening dan van een professionele sessie. Mss is mijn herinnering te veel gekleurd door het heel prettig gebeuren.
                        Sorry dat jullie er niet bij waren (en er dus niet in kunnen komen)...
                        Ik zal er wss nog een andere posten van dezelfde shoot, maar vanavond heb ik geen tijd meer.
                        Groetjes,
                        Xavier
                        Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                        Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                        Laat de commentaren maar komen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dartel in de wei

                          ... Mss is mijn herinnering te veel gekleurd door het heel prettig gebeuren...
                          Je kan van Xavier niet zeggen dat hij bang is van experimenten.

                          Ik zou ze in zwart-wit afdrukken, dan wordt het echt retro.

                          Comment

                          Working...
                          X