Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fanny

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fanny

    Was even lang geleden. Alweer een studio portretje zoals ik het liefst maak.


    Model: Fanny Bernier
    MUA: Hayate Fares
    Last edited by Gerald Photo; 29 november 2013, 22:10.
    Portret fotograaf

  • #2
    Re: Fanny

    Mooi standaard portret, licht zit goed maar ik zou die graag eens met wat beter kwaliteit zien. Die kijkt moeilijk op mijn scherm vooral rond de ogen.
    de arm of hand onderaan links had ik achterwege gelaten, misschien wat croppen.
    Ook op je flickr foto's lijkt de kwaliteit niet zo goed. Moet je dat weten te verbeteren dan had je een knappe opname...
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Fanny

      Zeer mooie foto met fijne belichting ! Stukjes arm eraf = beter . Vind de irissen wel wat hard opgelicht .
      En mooie dame uiteraard ;-)

      Comment


      • #4
        Re: Fanny

        Zeer mooi portret.
        De armen zijn reeds aangehaald.

        Comment


        • #5
          Re: Fanny

          mooi! absoluut!!!!

          Comment


          • #6
            Re: Fanny

            Bedankt voor de tip vd arm onderaan. Ik schilder het zwart of crop het eruit.

            Ik ben sinds het begin altijd Flickr blijven gebruiken als "online image storage" maar inderdaad hun verschalingsalgoritmes zijn niet ideaal. Ik denk over te stappen naar 500px maar daar is de keuze aan verschalingen niet zo ruim en ik vrees bovendien dat ik vanaf een aantal fotos zal moeten gaan betalen.
            Portret fotograaf

            Comment


            • #7
              Re: Fanny

              Ik vind hun presentatie van Flickriver ( flickeflu :-) ) wel fantastisch - en inderdaad gratis
              Facebook is ook netjes ( ben niet zo'n fan , maar de beeldschermgrootte afb zijn toch netjes )
              Grtjs Thierry

              Oorspronkelijk geplaatst door Gerald Photo Bekijk bericht
              Bedankt voor de tip vd arm onderaan. Ik schilder het zwart of crop het eruit.

              Ik ben sinds het begin altijd Flickr blijven gebruiken als "online image storage" maar inderdaad hun verschalingsalgoritmes zijn niet ideaal. Ik denk over te stappen naar 500px maar daar is de keuze aan verschalingen niet zo ruim en ik vrees bovendien dat ik vanaf een aantal fotos zal moeten gaan betalen.

              Comment


              • #8
                Re: Fanny

                Heb geupdate met de arm onder rechts eruit gecropt.
                Portret fotograaf

                Comment


                • #9
                  Re: Fanny

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gerald Photo Bekijk bericht
                  Heb geupdate met de arm onder rechts eruit gecropt.
                  Veel beter nu.
                  Maar doe ons een plezier en zet de originele ook terug. Anders weet niemand achteraf waar de racties op sloegen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fanny

                    Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                    .....
                    Maar doe ons een plezier en zet de originele ook terug. Anders weet niemand achteraf waar de reacties op sloegen.
                    graag, want ik snap niets van de gegeven commentaren.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fanny

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      graag, want ik snap niets van de gegeven commentaren. grt,bouk.
                      Héhé!

                      Update vind ik prima.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fanny

                        De originele, uncropped. En tevens ook eens een test van 500px hosting.

                        Dat was er nog één dat ik verschaalde met FSViewer (FastStone Image Viewer). Die stripte de colorspace tag eruit en aldus ziet die er iets rozer uit, dat was niet de bedoeling. Ik heb verleden week de stap gezet naar een andere tool voor snel sorteerwerk.
                        Ik ben nu overgestapt naar Zoner Photo Studio voor de selectie, watermerken en verschaling van mijn beelden. Is een veel zwaardere tool maar tenminste zijn de kleuren juist (allee zoals ik ze bewerkt heb). Het kan ook nabewerking maar dat is veel te "light" vs mijn gewoonlijke bewerkingsworkflow.
                        Last edited by Gerald Photo; 2 december 2013, 21:45.
                        Portret fotograaf

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fanny

                          zet haar even in je openingspost.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment

                          Working...
                          X