Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Puur + up + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Puur + up + up




    vlekken weggewerkt. Bedankt om er mij op te wijzen! update 1(met nog vlekken)

    Finale update. met dank aan Anaïsje voor het tonen en aan Felix69 voor het hoe te vinden



    Last edited by marie-anne; 23 november 2013, 19:30.
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Puur

    Ik ben wel nieuwsgierig of het met een veiligheid speld opgespeld wordt.

    Comment


    • #3
      Re: Puur

      Erg mooi en bloem mooi scherp.

      Probeer ook eens een andere compo waar de bloem groter in beeld komt te staan.

      Comment


      • #4
        Re: Puur

        mooie textuur door het schuine licht en dof...
        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

        Comment


        • #5
          Re: Puur

          Mooie belichting, knap gedaan.

          Mvg.

          Comment


          • #6
            Re: Puur

            Wat is er gebeurt langs de linkerschouder en de hals van de trui?
            En nu zie ik ook 2 vlekken boven de hals.

            Toch knap, de witte bloem komt toch mooi uit op de witte ondergrond.

            Comment


            • #7
              Re: Puur

              Kom bijna altijd meermaals kijken naar een foto vooraleer ik een reactie geef en bij deze was mijn eerste gedacht bij het kijken dit is een kaartje voor een overlijden. Sorry hoor maar was mijn eerste reactie... maar later kon ik die gedachte veranderen in een moment van stilte en gedachten.
              Mooi hoe je deze bloem een plaats heb kunnen geven in deze foto.

              Gr, Daniel.

              Comment


              • #8
                Re: Puur

                In tegenstelling met Felix doet mij dit eerder denken aan een geboorte, in het heden of verleden. Lijkt mij een babytruitje te zijn en de witte bloem een teken van onschuld. Over de inhoud kan men van mening dus behoorlijk verschillen.
                Even de vlekken in de achtergrond opkuisen en voor mij kan het.
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                Comment


                • #9
                  Re: Puur

                  Eerst en vooral bedankt om mij op de vlekken te wijzen. Phoeh... ik hebben moeten zoeken hoor.

                  Ook bedankt voor te schrijven en te kijken.

                  Gepoetste versie staat er.
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Puur

                    Al naar gelang het licht op mijn laptopscherm zie ik toch nog vlekjes in de update. Zet ik de foto maar half op mijn scherm zie ik ze, staat de foto tot boven zijn ze niet meer zichtbaar.
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Puur

                      Vind dit een mooi beeld! Maarre sorry hoor ik zie nog een piepklein ontsierend streepje boven het linkse lichtgroene bloemblaadje.
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Puur

                        Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                        Al naar gelang het licht op mijn laptopscherm zie ik toch nog vlekjes in de update. Zet ik de foto maar half op mijn scherm zie ik ze, staat de foto tot boven zijn ze niet meer zichtbaar.
                        Spookvlekjes?
                        Als er mij iemand eens kan tonen waar ze zich nu juist bevinden aub?
                        Ik heb tot 400% vergroot en zie ze nog niet.
                        Touch the Earth...Gently
                        www.passionsenfrance.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Puur

                          Marie-Anne ik zal proberen om het uit te leggen. Onder de letter V van vlekken zie je de eerste en zo opschuiven naar links onder en terug naar boven in de linker kant van je foto. Ik zie er vier waarvan eentje waar waarschijnlijk de cloonstempel iets te klein ingezet is. Het middelste is reeds bewerkt de randen onder en boven zijn zichtbaar. Mijn laptopscherm is daar heel erg gevoelig aan, wat je vaak op een normaal scherm niet kan zien. Ik zie dan weer het vlekje niet dat Sien wel waarneemt, zij werkt ook op laptop denk ik.
                          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Puur

                            Ze zitten in de geburen van je eerste vlek(je). op ongeveer 2cm van boven en 5cm van linkerkant.

                            Die twee zwarte streepjes op de pull zelf vind ik ook een ietsje storend (aan het onbevlekte pure) maar 't is eigenlijk muggeziften hoor.

                            Mooi geheel, zeker en vast en niet zo simpel dat wit op wit.
                            perman
                            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                            Comment


                            • #15
                              Re: Puur


                              De witte vlekken zijn de plaatsen waar ik wat zie. Ik hoop dat je ze kan vinden.
                              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                              Comment

                              Working...
                              X