Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Disney

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Disney

    Welke lens zouden jullie meepakken naar Disney?
    Flits? Monopod? Wat anders?
    Groeten nikolaos

  • #2
    Re: Disney

    Oorspronkelijk geplaatst door nikolaos Bekijk bericht
    Welke lens zouden jullie meepakken naar Disney?
    Flits? Monopod? Wat anders?
    Groeten nikolaos
    Ben er nog nooit geweest, dus welke lens ????
    Wat ik wel vernomen heb via diverse media onlangs, is dat het zo verwaarloosd is als het maar zijn kan.
    Het wordt blijkbaar niet meer onderhouden, wat stilaan een vervallen indruk geeft......
    Misschien straks een nieuwe locatie voor urbexers .
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Disney

      Of het vervallen is laat ik later wel weten
      Denk dat het de 10-22 wordt en 17-50 op de 7d

      Comment


      • #4
        Re: Disney

        Oorspronkelijk geplaatst door nikolaos Bekijk bericht
        Welke lens zouden jullie meepakken naar Disney?
        Flits? Monopod? Wat anders?
        Groeten nikolaos
        En om welk park gaat het ? ;-) Ik vermoed paris?

        Begin dit jaar weer in Hong Kong geweest en ik had de 5D3 met 24-70 II bij me. En dag later ook een statief om dat ik de dag afsluiting wilde filmen. Dit was goed te doen.
        Vorig jaar in Tokyo had ik de 5D2 en 16-35 II en 70-200 II en statief bij me, maar achteraf te zware combo.

        Zelf zou ik niet te veel mee slepen, zeker als je de attracties ook nog in wilt. De 7D met 17-50 zou ik persoonlijk al voldoende vinden ;-)

        Volgende bezoek gaat de systeem camera mee met een 35mm objectief. De Fuji X Pro1 (crop factor van 1.5) Eventueel een 18mm in de tas.

        Comment


        • #5
          Re: Disney

          Weekend zit erop. Was zeer leuk. Zeker nog niet vervallen. 17-50 was voor mij voldoende

          Comment


          • #6
            Re: Disney

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Wat ik wel vernomen heb via diverse media onlangs, is dat het zo verwaarloosd is als het maar zijn kan.
            Het wordt blijkbaar niet meer onderhouden, wat stilaan een vervallen indruk geeft......
            Misschien straks een nieuwe locatie voor urbexers .
            Groetjes
            dan vraag ik me toch wel af over welk park je het hebt? Dadizele waarschijnlijk, want ik kan je zeggen dat daar helemaal niets van waar is, wij gaan als abonnee toch wel een keer of 8 naar Parijs en om niet onderhouden te worden, zoals jij vernomen hebt via diverse media, ziet het er nog steeds zeer goed uit!

            On topic maar te laat , ik neem gewoonlijk mijn 10-22 en 17-50 mee op de 60D
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

            Comment


            • #7
              Re: Disney

              Je hoeft het niet zo ver te zoeken hoor. Maar ik kan het persoonlijk niet bevestigen of ontkennen, want pretparken zijn niet aan mij besteed.
              Geef mij maar een mooi stukje natuur ipv kitsch, maar gelukkig zijn er ook anderen, of het zou een beetje te druk worden in de natuur wat dan ook weer nefast zou zijn voor allerhande

              Slecht onderhouden attracties, opgewarmde kost en te veel geannuleerde shows zorgen ervoor dat het attractiepark Disneyland Parijs ruim twintig jaar na opening veel van zijn grandeur verloren is. Althans zo denken veel bezoekers. Een petitie, waarbij ook een Belg betrokken is, hoopt het tij te kunnen keren.


              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: Disney

                Wat bijna een jaar geleden nog een 'zogezegd' gerucht was, of niet klopte, of .....
                Er bleek blijkbaar toch waarheid in te zitten niet .

                Comment


                • #9
                  Re: Disney

                  Zit iets in. Volgende maand ga ik terug. Heb er toen een leuke tijd gehad met vrouw en zoontje. Kerstperiode is het er mooi.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Disney

                    Met onze Dreampass gaan we toch wel regelmatig richting de Parijse Muis.
                    Vervallen ? Komaan, helemaal niet !
                    Ik neem mijn zoomlens Tamron 18-200 mee en mijn statief voor 's avonds (Dreams, verlichtte attracties ).
                    En of het Kitsch is ? Iedereen houdt waarvan hij houdt zeker ?

                    de Kerstperiode is er ABSOLUUT kei-mooi!

                    Comment

                    Working...
                    X