Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D7000 goed? (Beginner)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D7000 goed? (Beginner)

    Hey!

    Na wat zoeken en surfen rond fotografie ben ik op dit prachtig forum terecht gekomen!
    Ik heb namelijk al een tijdje interesse in fotografie en zou graag een deftig toestel willen aanschaffen ipv men gsm te blijven gebruiken.
    Ik wil niet echt in de laagste klasse gaan kopen, maar ook niet in de hoogste. Gewoon een gezonde tussenin waar ik als beginner genoeg aan heb voor lange tijd en waar toch mooie dingen mee te realiseren zijn

    Ik ben na een tijd zoeken gekomen bij de Nikon D7000. Niet omdat ik de specs goed vind ofzo (ken er te weinig van), maar eerder omdat het blijkbaar een populair toestel is en ik er niet echt veel slecht kan over vinden + de foto's die ermee zijn genomen zien er prachtig uit én de prijs kan ik mee leven. Ik ben namelijk ook een totale leek en heb praktisch nog alles te leren. Er is ook zo een massa aan informatie te vinden op het internet dat ik het bos door de bomen niet meer zie en het eerlijk gezegd intimiderend is om op eigen houtje een keuze te maken. Daarmee dus hier mijn vraag of mijn keuze van de Nikon D7000 een goede keuze is

    Ook zou ik het super vinden moesten jullie mij een goed allround lens aanraden waar ik mee kan beginnen spelen als beginner en dat niet te duur is.
    Of is mss de nikon d7000 + 18-105VR lens een goede keuze? Deze kan ik kopen voor 799€ totaal prijs - http://www.camerashop.be/product/111...5-vr-lens.html
    Is die set een goede koop of beter andere lens apart kopen?

    Alvast bedankt!!

    Grtz,
    Dennis
    Last edited by Shivte; 22 november 2013, 00:08.

  • #2
    Re: Nikon D7000 goed? (Beginner)

    tis een goeie set hoor.
    maar ga eens naar een fotozaak en neem het toestel (met lens erop) eens in je handen.
    grt,bouk.