Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive pro waar in Belgie of NL te koop?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-drive pro waar in Belgie of NL te koop?

    Ik denk er aan om een x-drive pro aan te schaffen. Kan ik deze vinden in België en zoja waar? Juist over de grens met nederland mag ook nog. (ik ben van Mechelen)


  • #2
    Hallo Angel, ben vandaag in Aachen geweest bij ringfoto en heb er daar zien liggen vb 20gb voor 242 €. Was wel een gewone x drive.
    Mechelen - Aachen is ongeveer 1u45min rijden.

    Groeten
    Eric
    Eric Van Aerschot BD0730BE

    Comment


    • #3
      Originally posted by EVA
      Hallo Angel, ben vandaag in Aachen geweest bij ringfoto en heb er daar zien liggen vb 20gb voor 242 €. Was wel een gewone x drive.
      Mechelen - Aachen is ongeveer 1u45min rijden.

      Groeten
      Eric
      Voor 239,- Euro worden die hier in Belgie bij je aan huis geleverd. Dan heb je één Xdrive Pro met 40 GB. Je kunt ze ook zonder HD schijf krijgen in twee uitvoeringen de zg VP3310
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        zo vlug mogelijk nog bij pin bestellen Daar krijg je er nog een extra batterij bij, zolang ze er geen op voorraad hebben

        http://www.powerinnumbers.com.au
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Originally posted by jdm
          zo vlug mogelijk nog bij pin bestellen Daar krijg je er nog een extra batterij bij, zolang ze er geen op voorraad hebben

          http://www.powerinnumbers.com.au
          Jep, Een X-drive pro met 40 gig en twee batterijen voor 191,7 Euro...
          En op drie dagen hier.

          Comment


          • #6
            Zal ook maar eens een Xdrive pro eerstdaags bestellen.
            Weet er iemand of deze Canon RAW files ook kan lezen?

            Comment


            • #7
              Originally posted by proxistar
              Zal ook maar eens een Xdrive pro eerstdaags bestellen.
              Weet er iemand of deze Canon RAW files ook kan lezen?

              Euh, die leest niet (awel ja, leest die wel om te copieren), die maakt gewoon een copie van de inhoud van je cf (of ander) kaartje naar de hd die hierinzit, dat je uw cf (of ander)kaartje terug kunt leegmaken. Maar je kunt in een x-drive geen beeld van uw foto zien.... maakt dus niet uit wat voor file type erin gebackupt wordt.
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • #8
                In Nederland www.d95.nl

                Gr Motordigitaal
                Gr Motordigitaal
                www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

                Comment


                • #9
                  Het nieuwe type X's-Drive Pro VP3310 is te koop in België bij memoryperfect (http://www.memoryperfect.be), zonder harddrive kost deze X drive 139 euro, verzendkosten inclusief. Dat is niet duurder dan bij PIN.
                  Groetjes, Hugoke

                  PS
                  Mochten er goede redenen zijn om memoryperect te wantrouwen, dan zou ik dat graag vernemen, want ik sta op punt er een nieuwe X drive pro te bestellen. Want helaas vertoont mijn X drive II die ik vorig jaar bij PIN kocht (en correct in waarborgperiode werd vervangen) kuren die hem onbetrouwbaar en zelfs onbruikbaar maken).

                  Comment


                  • #10
                    In de Media Mart ligt hij ook te koop
                    BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                    Comment


                    • #11
                      Ik correspondeerde vandaag wat met memoryperfect en kreeg na wat bijkomende vragen naar informatie over X drive pro en te gebruiken hard disk het volgend rare antwoord:

                      ...
                      Die oudere versie wordt niet meer door ons verkocht want het was de perfecte manier om al je beelden kwijt te raken.
                      De beste en goedkoopste wijze is nog je beelden op het internet op te slaan. Hoeft u ook niets mee te slepen.
                      Of brand ter plekke in een internetcafe of bij een servicepunt een dvdtje. Het hele X drive gebeuren wordt door ons passief verkocht. De klanten vragen er continu naar, maar tot op heden is het in één op de acht gevallen een brok ellende. ...

                      Een raar antwoord, want het heeft niets met mijn vragen te maken. Bovendien lijkt het heel vanzelfsprekend om 'in the middle of nowhere' foto's van dan nog ettelijke Mb's op het internet te zetten of op een DVD'tje te branden.

                      Memoryperfect valt voor mij nu toch ook wel wat door de mand!

                      Groetjes, Hugoke




                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by hugoke
                        Ik correspondeerde vandaag wat met memoryperfect en kreeg na wat bijkomende vragen naar informatie over X drive pro en te gebruiken hard disk het volgend rare antwoord:

                        ...
                        Die oudere versie wordt niet meer door ons verkocht want het was de perfecte manier om al je beelden kwijt te raken.
                        De beste en goedkoopste wijze is nog je beelden op het internet op te slaan. Hoeft u ook niets mee te slepen.
                        Of brand ter plekke in een internetcafe of bij een servicepunt een dvdtje. Het hele X drive gebeuren wordt door ons passief verkocht. De klanten vragen er continu naar, maar tot op heden is het in één op de acht gevallen een brok ellende. ...

                        Een raar antwoord, want het heeft niets met mijn vragen te maken. Bovendien lijkt het heel vanzelfsprekend om 'in the middle of nowhere' foto's van dan nog ettelijke Mb's op het internet te zetten of op een DVD'tje te branden.

                        Memoryperfect valt voor mij nu toch ook wel wat door de mand!

                        Groetjes, Hugoke





                        Hallo Hugoke,

                        Je kunt onze antwoorden misschien vreemd vinden. Maar een slager kan toch ook rustig zijn mening zeggen wat lekker is en niet.

                        En zo krijg je van ons zonder doekjes onze mening indien we niet achter een produkt staan.

                        Indien je een alternatief zoekt wat ik persoonlijk betrouwbaarder vind kijk dan eens naar de Apacer. Daarmee kun je al je kostbare foto's op CD-tjes zetten en vervolgens stuur je een kopie van het CD per post naar huis.

                        De Apacer heeft bovendien het voordeel dat die overal verkrijgbare Sony oplaadbare akku's gebruikt. Nadeel die akku's zijn behoorlijk prijzig. En indien u een Apacer aanschaft controleer dan ter plekke dat hij uw geheugenkaarten kan lezen en de foto's kan opslaan.
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment

                        Working...
                        X