Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liermolen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Liermolen








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Liermolen

    Erg mooi

    Comment


    • #3
      Re: Liermolen

      Mooi, maar denk dat ik liever de punt van de gevel mee op de foto zou hebben. (en misschien zelfs de knotwilg links ook volledig)
      D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

      Comment


      • #4
        Re: Liermolen

        Geeft zo een rustig gevoel...
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Liermolen

          inderdaad jammer van het dak,
          maar ik begrijp dat je niet verder achteruit kon.
          Mooi fotoplaatsje
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Liermolen

            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            inderdaad jammer van het dak,
            maar ik begrijp dat je niet verder achteruit kon.
            Mooi fotoplaatsje
            Toch zijn er hier nog mensen die logisch denken, waarvoor dank, Michel. Zo was het inderdaad. Als men een foto van een persoon maakt en men snijdt de schedel er af is dit blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Waarom zou dat hier niet kunnen/mogen. Rare wereld.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Liermolen

              Mooi nostalgisch aandoend beeld!
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Liermolen

                Mooi Louis,grts,Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Liermolen

                  Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                  Toch zijn er hier nog mensen die logisch denken, waarvoor dank, Michel. Zo was het inderdaad. Als men een foto van een persoon maakt en men snijdt de schedel er af is dit blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Waarom zou dat hier niet kunnen/mogen. Rare wereld.
                  Ik heb nergens gezegd dat het niet kan/mag. Ik vind het een mooie plaat maar denk dat hij misschien nog sterker kan zijn indien de punt van de gevel niet afgesneden is. Om dit te verwezenlijken zal je elders moeten inboeten (kantelen waardoor je voorgrond deels verliest, achteruit gaan indien mogelijk, minder mm, ...) waardoor de compositie misschien een totaal ander/slechter gevoel geeft.
                  D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Liermolen

                    Mooi, maar ik weet niet of het nog mogelijk is de knotwilg, het rad en de dakkapelletjes iets op te lichten?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Liermolen

                      Ik heb de foto nu al een paar keer bekeken en kom elke keer tot hetzelfde conclusie dat de knotwilg er voor mij iets te donker opstaat. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening hé.

                      Grt,

                      Jean-Pierre

                      Comment


                      • #12
                        Re: Liermolen

                        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                        Toch zijn er hier nog mensen die logisch denken, waarvoor dank, Michel. Zo was het inderdaad. Als men een foto van een persoon maakt en men snijdt de schedel er af is dit blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Waarom zou dat hier niet kunnen/mogen. Rare wereld.
                        Ik zou zelfs nog afsnijden tot onder het schoorsteentje.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Liermolen

                          En ik zou het nog helemaal anders doen.
                          Want die lelijke betonbuis loopt met teveel aandacht weg.

                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Liermolen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            En ik zou het nog helemaal anders doen.
                            Want die lelijke betonbuis loopt met teveel aandacht weg.

                            Groetjes
                            Ben van mening dat die betonnen buis wel weg te werken is.

                            ik vind deze foto mooi, weet ook niet of je de mogelijkheid had om naar links of naar of naar achteren te lopen. Misschien een lagere standpunt.

                            Ik hoop dat je meerdere foto's hebt genomen. Want het onderwerp vind ik erg mooi.

                            Vriendelijke groet, jessey

                            Comment


                            • #15
                              Re: Liermolen

                              Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                              Ben van mening dat die betonnen buis wel weg te werken is.

                              ik vind deze foto mooi, weet ook niet of je de mogelijkheid had om naar links of naar of naar achteren te lopen. Misschien een lagere standpunt.

                              Ik hoop dat je meerdere foto's hebt genomen. Want het onderwerp vind ik erg mooi.

                              Vriendelijke groet, jessey
                              Zal het even duidelijk maken met een foto: HIER stond ik. De buis staat er bij op om te laten zien dat er toch nogal wat geloosd wordt in kleinere waterlopen.
                              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                              Comment

                              Working...
                              X