Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs evolutie nikon d5200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijs evolutie nikon d5200

    Hallo, ik zou binnenkort de nikon d5200 willen aanschaffen. Nu dat de d5300 uitgekomen is zal de 5200 wel zakken in prijs. Heeft er iemand een gedacht over wanneer en hoeveel ongeveer? Mss uit ervaring van vorige modellen

  • #2
    Re: prijs evolutie nikon d5200

    Oorspronkelijk geplaatst door bosseuh Bekijk bericht
    Hallo, ik zou binnenkort de nikon d5200 willen aanschaffen. Nu dat de d5300 uitgekomen is zal de 5200 wel zakken in prijs. Heeft er iemand een gedacht over wanneer en hoeveel ongeveer? Mss uit ervaring van vorige modellen
    Glazen bol om raad gevraagd
    wanneer -binnenkort
    hoeveel-genoeg
    Last edited by stefan.d; 20 november 2013, 11:52.

    Comment


    • #3
      prijs evolutie nikon d5200

      Hier zie je onderaan op de pagina's het prijsverloop:



      Nikon D5100 Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.


      Nikon D5200 Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.


      De analyse mag je zelf doen ;-)

      Comment


      • #4
        Re: prijs evolutie nikon d5200

        Zal ik doen

        Comment


        • #5
          Re: prijs evolutie nikon d5200

          Wachten tot dat de D5400 uit komt dan kun je de D5300 voordeliger kopen.

          Comment


          • #6
            Re: prijs evolutie nikon d5200

            Ik was eerst ook van plan om te wachten op een prijsdaling voor de D5200 maar er loopt momenteel een cashback-actie op de D5200 waardoor je 50€ terugkrijgt. Daarom heb ik nu al een D5200 gekocht i.p.v. te wachten op een verdere prijsdaling.
            http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

            Comment


            • #7
              Re: prijs evolutie nikon d5200

              Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
              Wachten tot dat de D5400 uit komt dan kun je de D5300 voordeliger kopen.
              Maar zo lang ga ik ook weer niet wachten hoor ;-)

              Comment


              • #8
                Re: prijs evolutie nikon d5200

                Oorspronkelijk geplaatst door Wimmeke76 Bekijk bericht
                Ik was eerst ook van plan om te wachten op een prijsdaling voor de D5200 maar er loopt momenteel een cashback-actie op de D5200 waardoor je 50€ terugkrijgt. Daarom heb ik nu al een D5200 gekocht i.p.v. te wachten op een verdere prijsdaling.
                En ben je er tevreden over?

                Comment

                Working...
                X