Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

te lang geleden...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • te lang geleden...

    Dus eerst in testforum...

    D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

  • #2
    Re: te lang geleden...

    Ik zie hem, jullie ook?
    D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

    Comment


    • #3
      Re: te lang geleden...

      Oorspronkelijk geplaatst door Euro* Bekijk bericht
      Ik zie hem, jullie ook?
      yep ik zie um hoor.
      en je staat meteen in de negeermodus)(.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: te lang geleden...

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        yep ik zie um hoor.
        en je staat meteen in de negeermodus)(.
        grt,bouk.
        Bedankt :-)
        D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

        Comment


        • #5
          Re: te lang geleden...

          Moderator Note: Die negeermodus van bouk, daar moest ik even over nadenken, maar als ik me goed herinner houdt-ie niet van spinnen, vandaar.
          Test geslaagd: zichtbare foto van reglementaire afmetingen (maar als je spreekt van 'te lang geleden', weet dat je vandaag tot 1024px langste zijde mag gaan, deze is er 'maar' 900px; ik durf wedden dat bouk je nog meer gaat negeren op 1024px ), en de exif zijn ingesloten.
          Deze topic gaat straks of morgen dicht; dit vooral om je de kans te geven om opnieuw te posten in onze Fotohoek, waar je sowieso moet zijn voor commentaar. Dank om in het Testforum te oefenen!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: te lang geleden...

            hou zelf niet van de 1024-regel. In landscape geen probleem, maar in portret moet ik steeds scrollen/zoomen...
            En Bouk had ik snel door, lang geleden dat ik zelf iets gezet heb, volgen ben ik blijven doen ;-)
            D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

            Comment


            • #7
              Re: te lang geleden...

              Ik zal ook nooit 1024px aanraden of zelf gebruiken voor een portrait foto, omwille van dezelfde reden.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X