Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2.4 GHz muis of Bluetooth muis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2.4 GHz muis of Bluetooth muis

    Ik werk met een draadloze 2.4 GHz muis maar er zijn ook Bluetooth muizen voor bv een laptop zijn deze aan te raden?

  • #2
    Re: 2.4 GHz muis of Bluetooth muis

    Op mijn Macbook Pro werk ik met een bluetooth muis, the Magic mouse van Apple
    nu deze muis is onvoorstelbaar goed, maar wel een beetje gebonden aan Mac computers.
    Het grote voordeel in mijn geval is dat er geen USB poort wordt ingenomen door de draadloze
    muis, op een desktop heeft dat minder belang, maar als je maar 2 poorten heb op de laptop
    dan is dit toch mooi meegenomen !

    Met vriendelijke groeten, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: 2.4 GHz muis of Bluetooth muis

      Ik gebruik enige jaren een zeer goede Logitech muis op mijn desktop (die mocht ook wat kosten) die wil ik ook gebruiken op mijn nieuwe laptop maar helaas kan ik niet aan een tweede 2.4 GHZ ontvanger komen en het steeds maar ompluggen is ook geen doen. Daarom ben ik op zoek draadloze muis voor de laptop Windows 8.
      Last edited by Eenbes; 19 november 2013, 11:15.

      Comment

      Working...
      X