Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cp 5700 ietwat traag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cp 5700 ietwat traag

    Ikzelf ben heel tevreden van de CP 5700..prachtkwaliteit, goeie interface, licht en compact! Maar 2 minpunten, zoomis traag en autofocus ook... met een objectief op dslr zal je vlugger je momenten registreren, dat is een feit....Beste oplossing : cp 5700 houden voor op reis en makkelijk te willen zijn, en objectief voor studiowerk of op locatie...maar de cp zal ik ni verkopen....

    Grtz, Fre

  • #2
    Originally posted by FrE
    Ikzelf ben heel tevreden van de CP 5700..prachtkwaliteit, goeie interface, licht en compact! Maar 2 minpunten, zoomis traag en autofocus ook... met een objectief op dslr zal je vlugger je momenten registreren, dat is een feit....Beste oplossing : cp 5700 houden voor op reis en makkelijk te willen zijn, en objectief voor studiowerk of op locatie...maar de cp zal ik ni verkopen....

    Grtz, Fre
    Ben het met je eens maar ik kan nog goed overweg met de 5700.
    Als ik klaar ben met studeren en ben geld aan het verdienen koop ik mezelf er ook een DSLR bij (de 5700 gaat zeker niet weg! )

    Groeten,

    Comment


    • #3
      ik heb nu een D70 maar hou ook m'n 5700
      veel te goe om te verkopen voor een luttele 600€ of zo
      en is inderdaad zeer handig om mee te nemen op reis
      en kan ondertussen ook nog macro's nemen omdat ik nog geen macrolens heb voor m'n D70
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment

      Working...
      X