Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoshoot noa 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoshoot noa 1

    nog eens een foto van de shoot van gisteren


    grtz
    Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

  • #2
    Re: fotoshoot noa 1

    ik heb de shoot van gisteren nog niet gezien,
    maar hier heb ik nu toch wel de indruk dat je model hier door het kader bovenaan naar beneden geduwd wordt
    zo van "ik moet hier wringen om in dat kadertje te passen"
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: fotoshoot noa 1

      Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
      maar hier heb ik nu toch wel de indruk dat je model hier door het kader bovenaan naar beneden geduwd wordt
      zo van "ik moet hier wringen om in dat kadertje te passen"
      Ondertussen ook al verschillende keren komen zien, maar das niet hetgeen wat me "stoorde" in deze afbeelding. Kadrering is voor mij prima, net zoals de pose.
      Het is eerder dezelfde rode schijn als in je vorige topic (in deze wel in veel mindere mate dan je vorige) op de huid dat me opviel .

      Schiet je in JPG of RAW? Als het JPG is, zou het misschien een verkeerde witbalans kunnen zijn?

      Comment


      • #4
        Re: fotoshoot noa 1

        ik heb eens alles nabekeken, en zie dat de witbalans op automatisch stond. (domme fout) nu heb ik wel nog het geluk dat ik het kan aanpassen in RAW zal dit vanavond eens doen

        kan ik dan mijn WB in RAW het best op flits zetten of mijn kleurtemperatuur aanpassen naar 5600? mits mijn flitsers een kleurtemperatuur geven van 5600

        grtz
        Last edited by montana; 18 november 2013, 05:38.
        Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

        Comment

        Working...
        X