Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mistige rots

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mistige rots

    Getrokken tijdens een riviertochtje in de jungle 's morgens vroeg toen er nog mist ging in de hogere bergtoppen.
    Ik vond de mist een aantrekking tot Z/W, maar heb ook een kleurenversie indien deze niet zou bevallen... Ik hoor het wel:
    groetjes,
    Yoeri
    Last edited by YoeriV; 15 november 2013, 09:26.

  • #2
    Re: mistige rots

    Toon mij maar de kleurenversie, wellicht het mooie groen, met een felle kleurtoets van de rubberboot !?
    En het niet passende kader.........nu, het is jouw foto doe maar met het kader wat je wil.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: mistige rots

      ik ga dan weer voor de zw versie
      ook mij smaakt het kader me niet, alhoewel ik het ook al wel eens gebruikt heb
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: mistige rots

        Nu ik zowel de zw/w als de kleuren zie begin ik wel te twijfelen.
        Ofwel moet er aan de kleuren versie nog één en ander be(ge)werkt worden.

        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: mistige rots

          De zw versie zonder twijfel

          Comment


          • #6
            Re: mistige rots

            ga voor kleur maar dan zonder die rots.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: mistige rots

              zwart wit heeft ook mijn voorkeur als je deze compo houd.

              Comment


              • #8
                Re: mistige rots

                Ook de kleur zonder mistige rots...maar dan klopt uw benaming niet meer
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: mistige rots

                  Bedankt voor de reacties iedereen. Ja, het was een twijfelgeval. Vandaar dat ik hem hier plaatste. Ik wou de compo met de rots behouden en hierbij ging bij mij de voorkeur naar de ZW.
                  Voor de liefhebbers, niet getreurd, ik heb nog andere mooie rustige combo's van andere plaatsen op die rivier. Deze werden een half uurtje later genomen toen de mist al was opgetrokken, waardoor de kleuren ook meer uitkwamen. Maar daarvoor moeten jullie wachten tot morgen door de 1 post politiek...
                  PS: vergeten bij te vermelden --> de foto is genomen in de jungle van Khao Sok (Thailand)

                  Comment


                  • #10
                    Re: mistige rots

                    Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
                    Bedankt voor de reacties iedereen. Ja, het was een twijfelgeval. Vandaar dat ik hem hier plaatste. Ik wou de compo met de rots behouden en hierbij ging bij mij de voorkeur naar de ZW.
                    Voor de liefhebbers, niet getreurd, ik heb nog andere mooie rustige combo's van andere plaatsen op die rivier. Deze werden een half uurtje later genomen toen de mist al was opgetrokken, waardoor de kleuren ook meer uitkwamen. Maar daarvoor moeten jullie wachten tot morgen door de 1 post politiek...
                    PS: vergeten bij te vermelden --> de foto is genomen in de jungle van Khao Sok (Thailand)
                    Bedankt voor de info.
                    Groetjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: mistige rots

                      de zw/w voor mij!!!!!
                      mvg Wilfried

                      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                      Comment

                      Working...
                      X