Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 1dx

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 1dx

    ik fotografeer al meer dan 40 jaar en op de moment heb ik een Canon 7D
    Ik heb intresse om een Canon 1dx aan te schaffen maar ik ken niemand die dat toestel al heeft.
    Mijn vraag is of er leden zijn die reeds ervaring met dit toestel hebben en zo ja is het als amateur fotograaf mogelijk om al de verschillende instellingen nog te kunnen onthouden.

    alvast bedankt

  • #2
    Re: Canon 1dx

    mag ik een onbescheiden vraag stellen, waarom een wil je eigenlijk een 1Dx ?, want als ik je vraagstelling zie dan begrijp ik het niet helemaal wat je nou precies bedoelt ?
    Mijn beste Foto moek nog trekke.

    Comment


    • #3
      Re: Canon 1dx

      Tenzij je een pro bent, zou ik de 5DIII aanraden. Ik ken mensen die n 1Dx hebben, en natuurlijk is het een geweldig toestel, maar ze vinden het prijsverschil (dubbel !!!) met de 5DIII niet correct.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Canon 1dx

        Oorspronkelijk geplaatst door Closupshooter Bekijk bericht
        mag ik een onbescheiden vraag stellen, waarom een wil je eigenlijk een 1Dx ?, want als ik je vraagstelling zie dan begrijp ik het niet helemaal wat je nou precies bedoelt ?
        Bedankt voor de snelle reactie,

        eerst wil ik wel even toelichten waarom ik een 1dx zou willen aanschaffen.
        Ik heb fotografeer regelmatig snelle sporten ,ik bedoel daarmee motorracen,jumping enz..
        Als ik met mijn 7D nu reeksen maak dan zie ik heek duidelijk dat de autofocus niet kan volgen en heb ik altijd heel veel onscherpe fotos.
        Als ik het goed gelezen en gezien heb op het net dan is de 1dx werkelijk supersnel en word de kans op onscherpe fotos aanzienlijk kleiner.