Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shirley

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shirley


  • #2
    Re: Shirley

    mooi, al vind ik het licht vanaf achteren wel erg veel.
    vooral rond haar haar vind ik dat tè.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Shirley

      een mooie , ik vind dat net het licht hier een meerwaarde geeft zeer nu met dit zalig weer buiten

      Comment


      • #4
        Re: Shirley

        Ach het is allemaal een kwestie van smaak... technisch zit het niet goed dat zie je zo (uitgebeten). Maar artistiek dan wel..... Dus deze kan best hoor....
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: Shirley

          Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
          Ach het is allemaal een kwestie van smaak... technisch zit het niet goed dat zie je zo (uitgebeten). Maar artistiek dan wel..... Dus deze kan best hoor....
          Ik volg.
          Misschien eens proberen om de temperatuur wat op te drijven, dan wordt de foto iets warmer. ( maar das een persoonlijke mening )

          Comment


          • #6
            Re: Shirley

            Yup, overexposure haar en water van hier tot Tokyo. I <3 it



            Comment


            • #7
              Re: Shirley

              Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
              Ik volg.
              Misschien eens proberen om de temperatuur wat op te drijven, dan wordt de foto iets warmer. ( maar das een persoonlijke mening )
              Deze foto is warm van kleur, maar het is geen zomerzonnetje Misschien even je monitor kalibreren?

              Comment


              • #8
                Re: Shirley

                Ik snap de commotie hier niet goed rond dit beeld en het haar vooral?
                Het friemel haar zal ik maar zeggen dat overbelicht is valt toch buiten het model
                voor de rest zit er toch overal genoeg detail in?
                Of zie ik niet goed??

                Comment


                • #9
                  Re: Shirley

                  Mooi sfeervol beeld
                  Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shirley

                    Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    Ik snap de commotie hier niet goed rond dit beeld en het haar vooral?
                    Het friemel haar zal ik maar zeggen dat overbelicht is valt toch buiten het model
                    voor de rest zit er toch overal genoeg detail in?
                    Of zie ik niet goed??
                    Je krijgt met tegenlicht sowieso een waas over je foto, maar ik ben daar wel gecharmeerd van. We kennen allemaal de fotografie "regels", maar van mij mag er op de achtergrond echt wel wat weggeblazen worden in een tegenlichtopname. Zolang mijn model goed belicht blijft. Maar dit moet je natuurlijk wel aanspreken en dat is oke

                    Dank jullie wel voor de feedback!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shirley

                      Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                      Je krijgt met tegenlicht sowieso een waas over je foto, maar ik ben daar wel gecharmeerd van. We kennen allemaal de fotografie "regels", maar van mij mag er op de achtergrond echt wel wat weggeblazen worden in een tegenlichtopname. Zolang mijn model goed belicht blijft. Maar dit moet je natuurlijk wel aanspreken en dat is oke

                      Dank jullie wel voor de feedback!
                      Regels zijn er niet Moontje in de modellen wereld
                      dikwijls zie je zelfs in de vogue een voet die afgesneden is
                      of een stuk elleboog en die verdienen er de kost mee
                      en di soort foto zoals uw beeld is zeker goed , het analyseren van een beeld gaat naar mijn mening soms te ver
                      maar dat is dan ook maar mijn gedacht he

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shirley

                        De laatste tijd werk ik zoveel mogelijk met tegenlicht ......het maakt een foto zo levendig .. ..blaas die achtergrond maar weg....
                        Maar het moet redelijk blijven .....door de hoek te veranderen tov het hoofdlicht probeer ik toch het uitbranden van de achtergrond binnen redelijke perken te houden....
                        Hier zou het voor mij iets minder mogen.
                        Vele foto's zijn zo oersaai omdat men het spel volgens de regels wil spelen.
                        Deze opname is voor mijn veel interessanter dan Shirley 2.
                        facebook

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shirley

                          Zonder twijfel het beste beeld uit heel de reeks.
                          Ik hou enorm van die uitgeblazen achtergronden, dat geeft sfeer en gevoel aan het beeld.
                          De natuurlijke waas geeft tevens een meerwaarde.
                          Wat me wel opvalt is dat bij alle beelden in de reeks je model een "starende" blik heeft... Misschien kan ze daar niet aan doen, maar dan moet je als fotograaf daarop anticiperen.
                          In dit geval had het vele malen mooier geweest als ze niet in de lens had gekeken, maar weg in de verte. Het zou ook een boeiender beeld hebben opgeleverd en het probleem van het staren ineens hebben opgelost

                          Maar al bij al een beeld dat ik de moeite vind om even wat commentaar bij te schrijven.

                          Nice Job Moon.

                          Grz. Peter
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                          Comment

                          Working...
                          X