Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forever...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Forever...

    Mijn kersverse dochter in de veilige armen van haar papa...




  • #2
    Re: Forever...

    Heel mooi en teder, met mooi licht. Wel vrij hard licht en toch werkt het hier....
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Forever...

      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Heel mooi en teder, met mooi licht. Wel vrij hard licht en toch werkt het hier....
      +1
      Zeer mooi moment.

      Comment


      • #4
        Re: Forever...

        Mooi moment vastgelegd
        - Photography made me look at things differently -

        Comment


        • #5
          Re: Forever...

          Ben ik dan te kritisch, maar behalve dat dit natuurlijk een mooi beeld is doordat het een heel dankbaar onderwerp is, vind ik het niet zo mooi op de plaat gezet.
          Het harde licht vind ik te hard, de arm van papa komt heel zwaar over op deze plaat (o.a. door vooraan te zitten, maar ook doordat die heel wat licht vangt) en verdringt het tengere van de baby, het armpje van de baby dat door zijn houding weggeknot is, ...

          De plaat wordt voor mij al een pak beter als je er onderaan een heel stuk afknipt tot net op/onder de oksel van de papa.

          Maar ik wil zeker positef eindigen met een dikke proficiat voor mama en papa!!
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Forever...

            Ik volg Nena in haar feedback. Ik mis hier een invullicht achter de uk, waardoor het gelaat van de trotse papa, zijn hand en het achterhoofdje van de baby wat belicht zouden zijn. De foto oogt door deze belichting nogal (letterlijk) plat.
            Neemt niet weg dat het een mooie kindje is, proficiat!

            Comment


            • #7
              Re: Forever...

              Mooi moment vastgelegd . Misschien had een reflector v iets zachter licht wel gemogen ?

              Comment


              • #8
                Re: Forever...

                Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                ....

                De plaat wordt voor mij al een pak beter als je er onderaan een heel stuk afknipt tot net op/onder de oksel van de papa.
                en mee eens.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment

                Working...
                X