Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draagriem combineren met eenpootstatief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draagriem combineren met eenpootstatief

    Beste forummers,

    Ik wil graag een schouderriem kopen om aan mijn toestel te bevestigen, en een eenpootstatief.
    Omdat de schouderriem vastegemaakt wordt aan de schroefdraad voor de het statief, dien ik telkens schouderriem los te vijzen, en toestel op het statief te vijzen.
    Om dat wat makkelijker te maken, en alles nog betaalbaar te houden, dacht ik aan volgende combinatie:

    Wat zijn jullie meningen? Zie ik iets over het hoofd?
    En het grootste probleem: waar koop ik die spullen? Amazon.com wil ze niet naar België sturen

    Sam.

  • #2
    Re: Draagriem combineren met eenpootstatief

    Die Ultraplate zou ik zeker nooit aankopen, je moet dan steeds zo'n sleutelje meenemen en het moment dat die plate loskomt is altijd als je uw sluiteltje niet meehebt...
    Welk statief heb je momenteel? Ik denk dat het beter is om een degelijk arca-swiss hoofd aan te schaffen.

    Amazon.de heeft hetzelfde als amazon.com (toch hoofdzakelijk).
    Amazon.fr of co.uk is ook mogelijk maar meestal iets duurder dan .de.

    Comment


    • #3
      Re: Draagriem combineren met eenpootstatief

      Het is niet de bedoeling dat die Ultraplate ooit loskomt! Deze blijft vastzitten aan het toestel. Deze Ultraplate is wel de enige die én op de camera én aan de draagriem kan hangen.
      Op een eenpoot heb je geen balhoofd nodig, dus dacht ik aan een vast acra-swiss-compatibele klem. De Ultraplate is ook acra-swiss compatibel, dus veronderstel ik dat beiden in mekaar passen?

      Helaas zijn er producten die wel bij Amazon.com maar niet bij Amazon.de te vekrijgen zijn.

      Sam.

      Comment


      • #4
        Re: Draagriem combineren met eenpootstatief

        Simpel en goedkoop : koop hier in Belgie of Nederland de Joby UltraFit Hand Strap met UltraPlate™ Charcoal, dat is een handriem met de ultraplate bijgeleverd, prijs tussen de 30 en 38 euro. Voor die prijs kan je de ultraplate niet via de VS kopen want reken maar op zo'n 50 tot 80 euro extra kosten (verzending + import, btw en administratiekosten bij levering).

        Soms te krijgen in zaken als Mediamarkt en zeker bij KameraExpress.

        Op Dropcatch.nl kun je bieden op .nl quarantaine domeinen. Voor de winnaar van de veiling gaan we proberen de domeinnaam te registreren zodra deze vrij valt. Je betaalt uiteraard alleen als dat gelukt is.




        Of je belt eens naar Hama in Wetteren, Belgie, die zijn invoerder voor Joby producten.

        Comment

        Working...
        X