Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sven Nijs in volle concentratie +up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sven Nijs in volle concentratie +up



    Nog wat krapper

    Last edited by kawaracer; 14 november 2013, 17:16.

  • #2
    Re: Sven Nijs in volle concentratie

    Scherpte zit goed, kleuren naar mijn mening ook. Alleen vind ik het jammer dat de enkel afgesneden is. Al zal KCfoto mij hier niet in bijtreden
    www.jasperjacobs.be

    Slowly watch the fast

    Comment


    • #3
      Re: Sven Nijs in volle concentratie

      Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Jacobs Bekijk bericht
      Scherpte zit goed, kleuren naar mijn mening ook. Alleen vind ik het jammer dat de enkel afgesneden is. Al zal KCfoto mij hier niet in bijtreden
      Inderdaad. Ik zou nog iets krapper uitsnijden Net boven de enkel is niet zo mooi vind ik. Dan is het beste of de voet er helemaal op of halverwege het onderbeen doorsnijden (en ook rechts er nog wat af)
      Groetjes, KC
      www.sportbeelden.com

      Comment


      • #4
        Re: Sven Nijs in volle concentratie

        Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Jacobs Bekijk bericht
        Scherpte zit goed, kleuren naar mijn mening ook. Alleen vind ik het jammer dat de enkel afgesneden is. Al zal KCfoto mij hier niet in bijtreden
        Een tijdje geleden kreeg ik de opmerking dat het beter was om wat dichter bij de actie te gaan (het was wel ivm concertfoto's) Sinds enkele weken heb ik een 80-200 f2.8 op de kop kunnen tikken. Ik moet zeggen dat de close ups dat ik mij dat wel bevalt. En dus heb ik hier de actie ook redelijk dichtbij getrokken.

        Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
        Inderdaad. Ik zou nog iets krapper uitsnijden Net boven de enkel is niet zo mooi vind ik. Dan is het beste of de voet er helemaal op of halverwege het onderbeen doorsnijden (en ook rechts er nog wat af)
        Ik wou de naaf van het voorwiel in beeld houden maar dat lukt niet als ik halverwege de kuit crop.

        Comment

        Working...
        X