Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanneste @ Condroz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vanneste @ Condroz


  • #2
    Re: Vanneste @ Condroz

    ik vind het wel leuke composities en bewerkingen.
    (Wel maar 1 topic per dag)

    Comment


    • #3
      Re: Vanneste @ Condroz

      Cool, en passende bewerking!

      Comment


      • #4
        Re: Vanneste @ Condroz

        Moderator Note: Het spreekt vanzelf dat ik nu je foto uit de Challenge van deze maand moet verwijderen, omdat je hiermee je anonimiteit prijsgeeft. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Vanneste @ Condroz

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Moderator Note: Het spreekt vanzelf dat ik nu je foto uit de Challenge van deze maand moet verwijderen, omdat je hiermee je anonimiteit prijsgeeft. Jammer, maar zo is het nu eenmaal.
          OMG, ik heb dit allemaal niet gelezen... Ik dacht dat dit gewoon een forum was waar je kon laten zien wat je in je vrije tijd deed...

          Comment


          • #6
            Re: Vanneste @ Condroz

            Oorspronkelijk geplaatst door Bekylicious Bekijk bericht
            OMG, ik heb dit allemaal niet gelezen... Ik dacht dat dit gewoon een forum was waar je kon laten zien wat je in je vrije tijd deed...

            Zeker zo! Alleen… voor de Challenge gelden specifieke regels, en daar gaat het niet om wie je bent, maar hoe goed je foto is. Weet je dat er mensen zijn die zelfs hier op het forum pleiten voor anonimiteit, zodat je echt naar de foto gaat kijken, niet naar wie die foto gemaakt heeft. (Precies tegenovergestelde van Facebook dus, waar je je vriendjes leuk moet vinden).
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Vanneste @ Condroz

              kan zo doorgaan voor reclame van race-spel. Leuk beeld!
              www.jasperjacobs.be

              Slowly watch the fast

              Comment

              Working...
              X