Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zo vader, zo dochter...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zo vader, zo dochter...

    Wat kan er nu leuker zijn voor een vader, een dochter met dezelfde hobby en passie.....

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Zo vader, zo dochter...

    Mooie dochter, maar ik vind het een rare pose. Het is alsof ze een zwarte hoepelrok tot onder de oksels heeft getrokken.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #3
      Re: Zo vader, zo dochter...

      inderdaad mooie foto en ik denk dat ze de houding van de papa aan de toog heeft overgenomen :-)
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Zo vader, zo dochter...

        Knappe dochter. . Het poseren gaat haar ook zeer goed af. Maar ik zag haar liever zonder het toestel (Moest het nu nog een Canon zijn......... )

        Comment


        • #5
          Re: Zo vader, zo dochter...

          Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
          Knappe dochter. . Het poseren gaat haar ook zeer goed af. Maar ik zag haar liever zonder het toestel (Moest het nu nog een Canon zijn......... )
          helemaal mee eens.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Zo vader, zo dochter...

            Toffe foto, knappe dochter en mooie hobby.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Zo vader, zo dochter...

              Knap.

              Comment


              • #8
                Re: Zo vader, zo dochter...

                al een paar keer komen kijken. er stoort mij iets. haar hoofd oogt vrij groot ivt haar boven lichaam. mss komt het door de rok of doek die tot halverwege haar torso komt? schoon toestel (me canon btw )
                A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                Comment


                • #9
                  Re: Zo vader, zo dochter...

                  Bedankt iedereen voor het kijken, en ik geef graag even mee dat ze eigenlijk neerzit op de zijkant van haar bil achter een doos met een zwarte doek.

                  En wat de camera betreft..... Canon is een ervaring, Nikon een levensstijl, vandaar dat deze met een ander merk is gemaakt..... Maar ik kan jullie volgen hoor......altijd leuk die C tegen N te zien of omgekeerd....

                  Groet Flash
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zo vader, zo dochter...

                    Camera mocht er af (nl. niet scherp, Nikon zal behoorlijk boos zijn...).
                    Ik zou eerder geblinddoekt door een mijnenveld stappen, dan dat ik hier een foto zou posten van een familielid...
                    Check it : L'histoire se répète....
                    Groeten Dirk
                    Website : http://www.gakrid.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zo vader, zo dochter...

                      Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                      Camera mocht er af (nl. niet scherp, Nikon zal behoorlijk boos zijn...).
                      Ik zou eerder geblinddoekt door een mijnenveld stappen, dan dat ik hier een foto zou posten van een familielid...
                      Check it : L'histoire se répète....
                      en weet je waarom de camera niet scherp is gakrid ? Omdat de opname niet met een Nikon is genomen ..... mopje...

                      Natuurlijk is de camera niet scherp, de persoon is hier belangrijk. De camera is maar een attribuut die duiding brengt , omdat ze nu eenmaal een gediplomeerde fotografe is. Met de camera heb ik trachten de link te leggen . Mocht die er niet zijn , tja dan konden jullie waarschijnlijk de link niet leggen... of misschien wel.

                      Och, mochten alle foto's van familieleden van het forum verdwijnen dan zou er heel wat minder zijn. Trouwens het gaat om de foto en de techniek, niet om het model zelf. En ik kan tegen heel wat kritiek hoor. Dus daar heb ik geen enkel probleem mee.
                      Door een mijnenveld lopen hmmmmm, heb ik reeds gedaan een paar jaar terug in de IFOR dagen in Banja-Luka (Balkan Oorlog) .... dan plaats ik nog liever een foto van mijn schoonmoeder Alhoewel dat dit misschien even erg is.....
                      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zo vader, zo dochter...

                        Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                        Ik zou eerder geblinddoekt door een mijnenveld stappen, dan dat ik hier een foto zou posten van een familielid...
                        Volgens mij is dit een verkeerde stelling: Ik interpreteer dit als dat je niet objectief naar een portret kan kijken, en dat je je toch laat beinvloeden door emoties ( wat op zich niet altijd fout is) , of een relationele band.
                        Als je van te voren weet dat je op een bepaalde foto opmerkingen gaat krijgen (technisch probleem, scherpte, compo, pose,..... ), en je hier niet tegen kan, dan is het inderdaad beter deze niet te plaatsen.
                        De vele opmerkingen/ kritiek die ik hier al geplaatst gezien heb, is nog nooit van dien aard geweest dat iets in de grond geboord geweest is ( zeker geen personen).

                        Comment

                        Working...
                        X