Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat kapelleke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dat kapelleke

    bij Horst nog maar eens hé

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Dat kapelleke

    denk dat je titel beter had gericht op de wolken Frans want die zijn prachtig ,het kapelletje daarentegen komt niet zo goed uit vind ik ,beetje klein en te donker mijn eerlijke mening hè
    als het om de wolken gaat zou ik zeggen een knappe foto !!

    Comment


    • #3
      Re: Dat kapelleke

      Misschien een beetje klein, maar super hoe alles naar het kapelletje wijst.
      Groeten,
      Johan
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Dat kapelleke

        Lekkere lucht en het silhouet van de boom bij het kapelletje springt er goed uit. Maar het kapelletje zelf valt erg weg tussen alle bomen, en vind de foto (ondanks de erg mooie lucht) toch niet zo geslaagd.
        WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: Dat kapelleke

          ok, een lucht alleen maakt de foto niet ...

          de titel ... ja, hoe noem je iets hé ... wolken was ook geen goede titel geweest
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Dat kapelleke

            Heerlijk luchtje...Kapel al zo vaak hier gezien dat het niet groots in beeld hoeft.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Dat kapelleke

              Leuk dramatische lucht! Ik heb het beeld gedownload om wat uit te proberen. Als jij de lucht meer saturatie geeft, komen de kleuren rondom de kerkje nog sterker over.
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

              Comment


              • #8
                Re: Dat kapelleke

                I dunno Frans.. Ben er nog steeds niet uit zenne…
                Al een paar keer komen kijken en eerlijk gezegd zegt ze me niet zo veel….alhoewel?? Er is iets met deze foto en das nu juist het speciale eraan…Zal nog es effe verder kijken .
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Dat kapelleke

                  Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                  Leuk dramatische lucht! Ik heb het beeld gedownload om wat uit te proberen. Als jij de lucht meer saturatie geeft, komen de kleuren rondom de kerkje nog sterker over.
                  Jammer genoeg geen tijd maar ik probeer het later nog eens uit, bedankt Helen !

                  Pascal, ge moet u niet inhouden hé
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X