Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's bewerken schermvullend op TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's bewerken schermvullend op TV

    Ik ben in het bezit van een Pan.Tv met een breedbeeldverhouding van 16:9 . Nu heb ik hier een 900- tal foto's van mijn reis naar Myanmar die ik allemaal eens door photoshop ga gooien om ze daar na op een CD te gaan branden . Nu wil ik dat iedere foto die op mijn TV- scherm komt schermvullend is . In het verleden heb ik nog zo'n CD's gemaakt maar na bewerkingen in photoshop zoals croppen dad ik foto's die beeldschermvullend waren maar ik had er ook veel met zwarte randen .
    Welke methode moet ik nu in photoshop gaan gebruiken zo dat ieder beeld schermvullend is ?

  • #2
    Re: Foto's bewerken schermvullend op TV

    Heb je full HD? In dat geval is het aantal pixels 1920x1080, 16:9 dus. Als je portrait shots full screen wil hebben zal je de tv wel op zijn kant moeten zetten

    Comment


    • #3
      Re: Foto's bewerken schermvullend op TV

      Maar als ik mijn foto bewerk heb en ik gebruik de pixels 1920x1080 krijg ik toch een vervormd beeld .

      Comment


      • #4
        Re: Foto's bewerken schermvullend op TV

        Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
        Maar als ik mijn foto bewerk heb en ik gebruik de pixels 1920x1080 krijg ik toch een vervormd beeld .
        Neen zoals' ccc 'meld is het correct, ik heb zelf een Pan.TV met een SD kaartje ingang aan de voorzijde, ik zet ze dan in een lager resolutie ..300 ppi is voor niets nodig,
        op een SD geheugenkaartje, wil je natuurlijk een mooie slide show maken zal je ze wel op een CD of DVD moeten branden, bv met Proshow of een dergelijk programma.
        Ik heb ondervonden door rechtstreeks een SD geheugenkaartje te gebruiken dat de kwaliteit van het beeld optimaal is, met een DVD moet ik het nog proberen.

        Comment

        Working...
        X