Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem powerpoint presentatie met beamer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleem powerpoint presentatie met beamer

    Ik wil een PowerPoint presentatie geven met een beamer (benq). Het probleem is dat ik op het beamerscherm alleen het linkergedeelte van het beeld zie ( ong. 2/3) . Ik gebruik een laptop met windows 7. Ik heb al de resolutie naar 800 x 600 gebracht, ik heb ook al een andere laptop gebruikt maar geen effect.
    Als ik de presentatie bewaar in pdf is er geen probleem. Ook niet met andere software. Wat zou het probleem kunnen zijn?

  • #2
    Re: probleem powerpoint presentatie met beamer

    Lastig om zo maar een oorzaak aan te geven.
    Het valt me wel op dat je enkel spreekt over het zien van het linker gedeelte ... mag ik daaruit besluiten dat verticaal alls OK is en je dus alles ziet ? In dat geval is het zeker geen probleem met de resolutie (want dan is er meestal ook verticaal een probleem). Ik zou dan eerder denken aan een probleem met het formaat van je presentatie : is die wel in een formaat dat bestaat voor beamers (4:3) of heb je hier toevallig een landscape A4 bvb.
    Toch wel bizar dat een pdf dan weer juist geprojecteerd wordt, ben je daar zeker van ? Zijn de cirkels daar rond (of is het een ei) ? Dat zou kunnen wijzen op het feit dat het beeld in één richting samengedrukt wordt om getoond te kunnen worden.
    Master the craft, and the art will follow.
    Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
    http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

    Comment

    Working...
    X