Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amaryllis 2 + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Amaryllis 2 + up



    Nog een amaryllis maar dan een paar dagen later.

    Update

    Last edited by Cameraobschuura; 11 november 2013, 08:27. Reden: update geplaatst.
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

  • #2
    Re: Amaryllis 2

    Mooi de structuren in het witte weten te behouden, mooie compo, scherp.....maar er zijn in mijn ogen toch wel tal van schoonheidsfoutjes.
    Paar zwarte vlekjes rechts, boven rechts en onder links storende streep/strook tegen de kant, kader (fotorand) is precies niet netjes afgewerkt boven links en rechts, en je handtekening loopt met nogal wat aandacht weg.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Amaryllis 2

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Mooi de structuren in het witte weten te behouden, mooie compo, scherp.....maar er zijn in mijn ogen toch wel tal van schoonheidsfoutjes.
      Paar zwarte vlekjes rechts, boven rechts en onder links storende streep/strook tegen de kant, kader (fotorand) is precies niet netjes afgewerkt boven links en rechts, en je handtekening loopt met nogal wat aandacht weg.
      Groetjes
      Bedankt voor t compliment.
      De zwarte vlekjes is een spinnetje. Door de opname techniek (Stacking) staat hij (m/v) er 2 keer op. Vind ik niet storend.
      De strepen zijn idd schoonheidsfoutjes. Moet ik beter op letten.
      Handtekening denk ik anders over
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

      Comment


      • #4
        Re: Amaryllis 2

        De foto is véél mooier dan de handtekening.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Amaryllis 2

          Nog wat schoonheidsfoutjes wegwerken en kadertje eens nazien.

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Amaryllis 2

            Schoonheidsfoutje aan de randen weggewerkt. Centrale bloem op 1/3 geplaatst. Links onder zit nog een schaduwstreep. Ik ben bang dat als ik daar mee aan de gang ga meer kwaad dan goed doe.
            Website: cameraobschuura.nl
            Twitter: @CameraObSchuura
            FaceBook: Cameraobschuura

            Comment


            • #7
              Re: Amaryllis 2

              [QUOTE] Ik ben bang dat als ik daar mee aan de gang ga meer kwaad dan goed doe. [/QUOTE
              Altijd het proberen waard, als je op een nieuwe laag werkt heb je die maar te wissen als het tegenvalt. Idem als je er een handtekening op wil, deze kan je dan minder opvallend zetten door je laag wat meer doorzichtig te maken.
              De bloem staat er mooi op.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment

              Working...
              X