Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werking : Pocket wizzard i.s.m Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werking : Pocket wizzard i.s.m Nikon

    Hallo,
    Ik ben in het bezit van 2 pocket wizards voor men sb910 flitser van Nikon aan te sturen met TTL !!!

    Nu vind ik dat dit prima werkt, maar nu vraag ik mij af hoe de camera weet waar de flitser staat of hoe de flitser weet hoeveel licht hij moet geven of hoe dicht ik hem zonet bij het onderwerp heb gezet,
    ik zou denken dat ik telkens eerst een test shot moet doen vooraleer ik kan starten (denk zelf dat dit bij canon zo gaat), maar telkens zijn de foto s goed belicht

    Hoe kan dit ??????
    Zou er iemand mij kunnen uitleggen hoe dit in zijn werking zit

    Alvast bedank

  • #2
    Re: Werking : Pocket wizzard i.s.m Nikon

    Als je het "Creative Lighting System" van Nikon begrijpt, weet je hoe het werkt: klik!

    Eenvoudig uitgelegd: met de Pocketwizards verander je het infrarode CLS in een radiogestuurd CLS. De werking blijft hetzelfde.

    Oorspronkelijk geplaatst door stefg Bekijk bericht
    ... ik zou denken dat ik telkens eerst een test shot moet doen vooraleer ik kan starten (denk zelf dat dit bij canon zo gaat), maar telkens zijn de foto s goed belicht ...
    In praktisch alle instructiefilmpjes op de website van Pocketwizard wordt geadviseerd een testopname (kalibratie-shot) te doen, na het inschakelen van de triggers.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment

    Working...
    X