Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon kuisen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon kuisen

    Hallo,

    na enkele weekjes safari in het stoffige Afrika zijn mijn Nikon D5100 + Nikkor 18/200 VR lens wel serieus onder het stof bedolven.
    Vandaar mijn vraag : waar kan ik hem best eens grondig laten reinigen ? (zowel toestel als lens, zelf durf ik er niet aan beginnen)
    Ga ik hiervoor best naar bv. Konijnenberg of heeft Nikon-België hier zelf een service voor ?

    Een idee wat een mogelijke richtprijs is voor reiniging ?

    mvg,
    Karel.

  • #2
    Re: Nikon kuisen

    Bij Nikon service Procirep in Evere kan je zo binnenstappen voor een sensorreiniging.
    Prijs zal nu wel aangepast, 1 jaar gelden was dit € 30.
    Je beurt afwachten en na 20 minuutjes kan je afrekenen en met een propere sensor terug aan de slag.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon kuisen

      Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
      Bij Nikon service Procirep in Evere kan je zo binnenstappen voor een sensorreiniging.
      Prijs zal nu wel aangepast, 1 jaar gelden was dit € 30.
      Je beurt afwachten en na 20 minuutjes kan je afrekenen en met een propere sensor terug aan de slag.
      Voor reiniging van toestel én objectief, zou ik in de buurt van Evere een kamer met ontbijt boeken.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Nikon kuisen

        Bedankt voor de info, aangezien ik in Brussel werk zal ik zeker een keertje passeren (en desnoods een dag later alles weer gaan oppikken).

        Comment

        Working...
        X