Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeepbel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeepbel

    [CENTER]
    Zeepbel met andere achtergrond
    Last edited by MGH.BOUVRIE; 13 november 2013, 08:19.

  • #2
    Re: Zeepbel

    waaauw, dit vind ik knap
    mooie kleuren, rustige achtergrond, prachtig hoe die vervormde lijnen in de bel te zien zijn, geeft dynamiek aan de foto.
    zou hem zelf wel vierkant uitsnijden denk ik, die bol vraagt om een vierkant ;-)
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

    Comment


    • #3
      Re: Zeepbel

      Ja, dat kan ik slechts beamen, prachtig, toch niet uiteen gespat

      Kadertje vind ik minder

      Comment


      • #4
        Re: Zeepbel

        Welkom hoor.
        Inderdaad een mooi zeepbelletje.
        Het is altijd leuk om een exif mee te krijgen. We kunnen er niet alleen van leren maar het is ook
        makkelijker om bij problemen een oorzaak van die problemen te helpen vinden.
        Ofwel heb je een volledige exif ingesloten in de foto ofwel kun je manueel minstens sluitertijd-diafragmawaarde-iso en brandpuntafstand meegeven.

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Zeepbel

          Had hem voor op school ook in vierkant,maar de lerares vond deze beter.

          Comment


          • #6
            Re: Zeepbel

            Nee, niet uit een gespat ik ben pas op dit forum en ben nog zoekende.
            Heb ook geprobeerd die andere te verwijderen die niet goed waren, maar heb het nog niet gevonden.

            Comment


            • #7
              Re: Zeepbel

              Hoi Marc
              Heb deze zeepbel gefotografeerd met F/2.8 Sluitertijd 1/60sec iso 400 brandpunt 100mm
              De opdracht van school was de achtergrond veranderen en er een kader om plaatsen.

              Gr.Gertie

              Comment


              • #8
                Re: Zeepbel

                Oorspronkelijk geplaatst door MGH.BOUVRIE Bekijk bericht
                Had hem voor op school ook in vierkant,maar de lerares vond deze beter.
                heb je die vierkante nog? zou die er wel eens onder willen zien, je kan dat via "bericht bewerken", en dan die 2e foto er gewoon onder plakken. kunnen we eens zien of je lerares gelijk had ;-)
                de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                Comment


                • #9
                  Re: Zeepbel

                  Interessant onderwerp... de details op de bel trekken je echt naar het scherm toe.
                  Vind de ruimte en plaatsing wel goed, zo lijkt de bel echt te zweven. Het kadertje had ik iets moderner gedaan.
                  Het mooiste plaatje ligt maar één klik ver...
                  BD2521BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zeepbel

                    Toch mooi in beeld gebracht,tof ,grts,Jozef
                    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zeepbel

                      Dank je wel voor je leuke reactie.
                      Ben nog niet zolang bezig met een fotocursus en dit kader moesten wij zelf maken met fotoschop.
                      De opdracht was om de achtergrond te veranderen en een kader er om maken.

                      Foto cursus voor 50 +

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zeepbel

                        Hoi Stevwout
                        Heb hem erbij geplaatst ben benieuwd welke je mooier vind.

                        Gr.Gertie
                        Last edited by MGH.BOUVRIE; 9 november 2013, 19:53.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zeepbel

                          Wel, ik vind je vierkante versie de beste.
                          Het kijkt leuker en als je nu ook nog iets aan dat rouwkadertje doet...
                          Touch the Earth...Gently
                          www.passionsenfrance.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zeepbel

                            Hoi Marie- Anne
                            Dank je wel voor je reactie,maar dat kadertje hoorde erbij omdat we ook moeten leren werken met fotoshop.
                            Je hebt gelijk ik had dat witte randje beter kunnen weg laten,maar we moesten met meerdere kaders werken.
                            Ze leert ons veel over fotograferen maar ook over het bewerken van foto's in fotoshop.
                            Ik heb ook andere programma's voor andere kaders,maar wij 50+ moeten ze ook zelf kunnen maken met fotoshop.

                            (Ik vind het leuk om kritiek te krijgen goed of slecht ik leer er van ).

                            Gr.Gertie
                            Last edited by MGH.BOUVRIE; 9 november 2013, 21:34.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zeepbel

                              Ik vind de vierkante uitsnede, alsook de donkere achtergrond, de betere van de twee
                              Mooi !!!
                              grt. Ria

                              Comment

                              Working...
                              X