Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geen vrijmarkt + extra fotootjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geen vrijmarkt + extra fotootjes

    leve de koning

    Last edited by noenkelMi; 10 november 2013, 08:59.
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

  • #2
    Re: geen vrijmarkt

    Ook een rommelmarkt bij jullie ? Spijtig van de halve dame , maar anders had je het plaatje niet. Wat je wel had kunnen doen is het plaatje van plaats veranderen. Mogelijk me ps6

    Comment


    • #3
      Re: geen vrijmarkt

      merci

      neen hoor dat was in Utrecht
      Ik heb geprobeerd om dat plaatje te verhangen, dat is wel gelukt, maar het herstelwerk in het draadwerk was veel te zichtbaar naar mijn goesting. Dus laat ik het maar zo....
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: geen vrijmarkt

        leuke opname.
        die dame met die oranje haren had er wel helemaal op gemogen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: geen vrijmarkt

          vind ik eigenlijk ook, maar ja....
          net aan gedacht op dat moment, zeker?
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: geen vrijmarkt

            Dat is er nu eentje waar ik r..t van snap . De titel die verwijst naar het bordje, ja.....maar de ondertitel van 'leve de koning', het 'strookje dame', die overvolle vuilnisbak.....het elektra(?)kastje met blikjes op......dat allemaal niet.
            Maar het zal wel aan mij liggen zeker, aangezien er zijn die het blijkbaar wel snappen.
            (Misschien een beetje uitleg voor een domme medemens-ikke dan noenkelMi....het mag ook per PB).
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: geen vrijmarkt

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Dat is er nu eentje waar ik r..t van snap . De titel die verwijst naar het bordje, ja.....maar de ondertitel van 'leve de koning', het 'strookje dame', die overvolle vuilnisbak.....het elektra(?)kastje met blikjes op......dat allemaal niet.
              Maar het zal wel aan mij liggen zeker, aangezien er zijn die het blijkbaar wel snappen.
              (Misschien een beetje uitleg voor een domme medemens-ikke dan noenkelMi....het mag ook per PB).
              verdiep je eens in Koningsdag/vrijmarkt.
              genoeg te vinden op het net.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: geen vrijmarkt

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                (Misschien een beetje uitleg voor een domme medemens-ikke dan noenkelMi....het mag ook per PB).
                Groetjes
                ....ik wil niet zeggen dat je tot de domme medemensen telt want dat zijn jouw woorden.
                Maar denk eens aan Holland, Koning, Voetbal en Oranje, dan ben je er denk ik zo achter.

                Overigens ben ik het met Bouk eens dat het jammer is dat de dame er niet meer zichtbaar opstaat, maar dat is achteraf gezien makkelijk te zeggen inderdaad.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: geen vrijmarkt

                  bedankt voor het kijken en reageren.

                  koning(inne)dag in Nederland is zowat hetzelfde zoals de Nationale Feestdag bij ons, maar dan véél uitbundiger. Overal zijn er rommelmarkten (vrijmarkten dus)
                  Heel veel mensen lopen oranje gekleed rond, er wordt veel gezopen, iedereen feest.
                  waar ik deze foto nam: achter me stond het ene rommelmarktkraampje naast het ander.
                  Heb nog foto's hoor.
                  Zal er straks nog eentje plaatsen
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: geen vrijmarkt

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    verdiep je eens in Koningsdag/vrijmarkt.
                    genoeg te vinden op het net.
                    grt,bouk.
                    Bedankt.

                    Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                    ....ik wil niet zeggen dat je tot de domme medemensen telt want dat zijn jouw woorden.
                    Maar denk eens aan Holland, Koning, Voetbal en Oranje, dan ben je er denk ik zo achter.

                    Overigens ben ik het met Bouk eens dat het jammer is dat de dame er niet meer zichtbaar opstaat, maar dat is achteraf gezien makkelijk te zeggen inderdaad.
                    Er zouden er hier beter wat meer zijn die eens iets durven toegeven .

                    Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                    bedankt voor het kijken en reageren.

                    koning(inne)dag in Nederland is zowat hetzelfde zoals de Nationale Feestdag bij ons, maar dan véél uitbundiger. Overal zijn er rommelmarkten (vrijmarkten dus)
                    Heel veel mensen lopen oranje gekleed rond, er wordt veel gezopen, iedereen feest.
                    waar ik deze foto nam: achter me stond het ene rommelmarktkraampje naast het ander.
                    Heb nog foto's hoor.
                    Zal er straks nog eentje plaatsen
                    Bedankt voor de uitleg.

                    Groetjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: geen vrijmarkt

                      extra fotootjes, genomen in Utrecht.








                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: geen vrijmarkt

                        ook heel mooi.
                        kom je de eerst volgende (en tevens de eerste Koningsdag) bij ons in de Rijp langs.
                        ons dorp in uitgekozen.
                        de Koning en Zijn hele gevolg komt naar ons dorp, en is het hele gebeuren ook rechtstreeks op TV te zien.
                        iedereen is welkom op 26 april bij ons in De Rijp.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: geen vrijmarkt

                          merci,
                          momenteel hebben we nog geen huisoppasplannen voor volgend jaar, uigezonderd met de nieuwjaarsperiode, in een woonark.
                          Normaal gaan we ieder jaar rond karnaval naar Berkel Enschot
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: geen vrijmarkt

                            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                            merci,
                            momenteel hebben we nog geen huisoppasplannen voor volgend jaar, uigezonderd met de nieuwjaarsperiode, in een woonark.
                            Normaal gaan we ieder jaar rond karnaval naar Berkel Enschot
                            Hé, doe jij aan huisoppas? Zou je het zien zitten om dat hier ook eens te doen?


                            Goed dat ze in Nederland niet aan GAS-boetes doen, met al dat vuil.

                            Ik vind het ook een beetje jammer van de halve Heer/Dame.
                            Touch the Earth...Gently
                            www.passionsenfrance.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: geen vrijmarkt

                              Ben het eens met de dame die er beter niet of wel helemaal zou opgestaan hebben. Dergelijke evenementen brengen steeds het nodige afval mee. Het was daar behoorlijk druk zo te zien.
                              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                              Comment

                              Working...
                              X