Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fluovestje met opschrift Photo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fluovestje met opschrift Photo

    Wie kan helpen? Voor een foto opdracht heb ik een fluovestje nodig met opschrift: Photo, foto fotograaf of iets dergelijks. Dit als eigen veiligheid en ter herkenning. Waar kan ik deze vinden? Eventueel het opschrift CANON zou ook nog kunnen.

  • #2
    Re: Fluovestje met opschrift Photo

    Ja, een fluovest met het opschrift 'Brandweer' zou weleens voor onrust kunnen zorgen.
    Ik heb hier nog een hesje liggen van Belgiumdigital. 'k Weet niet of die nog voorradig zijn.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Fluovestje met opschrift Photo

      Die hesjes worden verstrekt door degene die ook de accreditatie verstrekt . Daarmee wordt voorkomen dat ongewenste fotografen op de locatie komen.
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

      Comment


      • #4
        Re: Fluovestje met opschrift Photo

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Ja, een fluovest...
        Ik heb hier nog een hesje liggen van Belgiumdigital. 'k Weet niet of die nog voorradig zijn.
        en hier nog twee.
        ze liggen in de auto, er zijn nl landen waar het verplicht is.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Fluovestje met opschrift Photo

          In Belgie dienen ze ook in de wagen te liggen... http://www.fluovestje.com/nl/?gclid=...FQkd3godP10AJg
          Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

          Comment


          • #6
            Re: Fluovestje met opschrift Photo

            Oorspronkelijk geplaatst door parik Bekijk bericht
            Wie kan helpen? Voor een foto opdracht heb ik een fluovestje nodig met opschrift: Photo, foto fotograaf of iets dergelijks. Dit als eigen veiligheid en ter herkenning. Waar kan ik deze vinden? Eventueel het opschrift CANON zou ook nog kunnen.
            ik heb er normaal gezien wel zo'n nog een paar liggen van op wedstrijden
            tegen wanneer moet je dat hebben?
            en van waar ben je?

            Comment


            • #7
              Re: Fluovestje met opschrift Photo

              Ik dacht dat als je zo'n veste gebruikt, je dan ook moet kunnen voorleggen dat je professioneel bent...
              Het zou mooi zijn mocht iedere wannabe bij een gebeurtenis met foto-fluohesjes beginnen te fotograferen.

              Comment


              • #8
                Re: Fluovestje met opschrift Photo

                Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                Ik dacht dat als je zo'n veste gebruikt, je dan ook moet kunnen voorleggen dat je professioneel bent...
                Het zou mooi zijn mocht iedere wannabe bij een gebeurtenis met foto-fluohesjes beginnen te fotograferen.
                Ik zeg nu niet dat het de bedoeling is van TS, maar het was ook mijn eerste idee 'die wil ergens gratis binnen' of wil op een goede plaats kunnen van één of ander spektakel genieten/fotograferen .
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Fluovestje met opschrift Photo

                  Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                  Ik dacht dat als je zo'n veste gebruikt, je dan ook moet kunnen voorleggen dat je professioneel bent...
                  Het zou mooi zijn mocht iedere wannabe bij een gebeurtenis met foto-fluohesjes beginnen te fotograferen.
                  Mijn ervaring met fluo vestjes: Ik ben geen professioneel fotograaf maar wel een wannabe. Ik ben nog al eens te vinden op het circuit waar fluo vestjes je toegang geven tot de binnenring. Afhankelijk van het evenement kan ik, in overleg met de organisatie, daar een fluo vestje voor die dag krijgen. Ik moet daarvoor ook tekenen + borg betalen. Dat de organisatie niet verantwoordelijk is als er een auto of motor over mij heen rijdt.

                  Eigen fluo vestjes zijn dus NIET toegestaan.

                  Of wil TS zijn eigen evenement organiseren en fluo vestjes uit gaan delen aan professionele (wannabe) fotografen?
                  Website: cameraobschuura.nl
                  Twitter: @CameraObSchuura
                  FaceBook: Cameraobschuura

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fluovestje met opschrift Photo

                    Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                    Ik dacht dat als je zo'n veste gebruikt, je dan ook moet kunnen voorleggen dat je professioneel bent...
                    Het zou mooi zijn mocht iedere wannabe bij een gebeurtenis met foto-fluohesjes beginnen te fotograferen.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Ik zeg nu niet dat het de bedoeling is van TS, maar het was ook mijn eerste idee 'die wil ergens gratis binnen' of wil op een goede plaats kunnen van één of ander spektakel genieten/fotograferen .
                    Groetjes
                    ik ben er zeker van dat je op een manifestatie niet zo maar binnen geraakt met een eigen fluovestje maar wel zoals Cameraobshuura schrijft "in overleg met de organisatie"
                    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fluovestje met opschrift Photo

                      Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                      Ik dacht dat als je zo'n veste gebruikt, je dan ook moet kunnen voorleggen dat je professioneel bent...
                      Het zou mooi zijn mocht iedere wannabe bij een gebeurtenis met foto-fluohesjes beginnen te fotograferen.

                      verwijderd reden het heeft weinig nut te reageren op individuen waarvan het niet duidelijk is of hij zelf geen wannabee is?
                      Last edited by stefan.d; 10 november 2013, 20:06.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fluovestje met opschrift Photo

                        Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                        verwijderd reden het heeft weinig nut te reageren op individuen waarvan het niet duidelijk is of hij zelf geen wannabee is?
                        Heb niet zo'n vestje en ben niet geďnteresseerd om situaties te fotograferen waar zo'n vestje handig zou zijn.
                        Ik weet niet wat zo vreemd is aan mijn reactie en je moet geen professioneel eventfotograaf zijn om iets over het (eventueel onterecht) bemachtigen van een fluohesje te denken...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fluovestje met opschrift Photo

                          Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                          Ik dacht dat als je zo'n veste gebruikt, je dan ook moet kunnen voorleggen dat je professioneel bent...
                          Het zou mooi zijn mocht iedere wannabe bij een gebeurtenis met foto-fluohesjes beginnen te fotograferen.
                          Door ziekte kan ik nu maar antwoorden, sorry daarvoor.Voor alle duidelijkheid: ik ben geen Wannabe maar wel degelijk een journalist die schrijft voor een Nederlands en een Duits tijdschrift als VASTE medewerker. Tevens zijn mijn foto's gebruikt door diverse grote bedrijven en werk ik mee aan het uitgeven van boeken waar mijn foto's in verwerkt zijn.
                          Dus niet iemand die maar ergens tracht binnen te komen of een Wannabe zo u wil. Fluo vestjes heb ik reeds voldoende gekregen van instanties waar ik mee samenwerk. Nu heb ik door organisatorische redenen een vestje nodig met herkenbaarheid, vandaar mijn vraag. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er sommige verzuurde reacties zouden geschreven worden. Bedankt voor niets dus...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fluovestje met opschrift Photo

                            Google is uw beste vriend.
                            In dit geval kan een textielbedrukker ook uw beste vriend zijn
                            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fluovestje met opschrift Photo

                              Oorspronkelijk geplaatst door parik Bekijk bericht
                              Door ziekte kan ik nu maar antwoorden, sorry daarvoor.Voor alle duidelijkheid: ik ben geen Wannabe maar wel degelijk een journalist die schrijft voor een Nederlands en een Duits tijdschrift als VASTE medewerker. Tevens zijn mijn foto's gebruikt door diverse grote bedrijven en werk ik mee aan het uitgeven van boeken waar mijn foto's in verwerkt zijn.
                              Dus niet iemand die maar ergens tracht binnen te komen of een Wannabe zo u wil. Fluo vestjes heb ik reeds voldoende gekregen van instanties waar ik mee samenwerk. Nu heb ik door organisatorische redenen een vestje nodig met herkenbaarheid, vandaar mijn vraag. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er sommige verzuurde reacties zouden geschreven worden. Bedankt voor niets dus...
                              Helemaal geen verzuurde reactie hoor, ik bedoelde het ook niet specifiek op u, maar probeer duidelijk te maken waarom je dat nergens vindt...
                              Ik heb toch niet gezegd dat u een Wannabe bent, daarvoor hebt u veel te weinig informatie gegeven. En zoals de reactie onder mijn reactie ook aangeeft, lijkt het alsof je voor 'de les' ergens binnen wil of zo. Soms kan wat meer informatie geven wel misverstanden voorkomen (lees zelf eens uw begintopic en zeg dan wat u zou denken dat deze persoon wil doen?)
                              Ik denk ook dat u waarschijnlijk wel mensen kent die hieraan kunnen komen als fotojournalist?

                              Textielbedrukker of zelf printen is een zeer goed idee!
                              Met een degelijke fotoprinter kan je ook textieldrukpapier gebruiken die je kan opstrijken achteraf: werkt zeer goed voor basic zaken (wel niet te vaak wassen).

                              Comment

                              Working...
                              X