Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

    Net gezien op de site van art&craft. Cashbackactie op enkele modellen van Nikon! Zo kan je €100 korting krijgen voor de D7100. Nu, als ik het goed gelezen heb, is het geen directe korting. Je zou de korting krijgen via een prepaid Visa-kaart... Maar toch terug een mooie actie die loopt tot 15 januari 2014! Iemand hier al ervaring mee hoe dit in zijn werk gaat?

    Meer info: http://www.nikonpromo.be/nl/perfect-gift/

    Groetjes
    Roeliee
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

  • #2
    Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

    Toch vraag ik me steeds af waarom men deze korting niet onmiddellijk kan verrekenen aan de kassa. Nu een hoop poespas en als men een punt of een komma verkeerd zet, bij de te volbrengen administratie, wordt men uitgesloten. Of dient zulke actie om ( administratieve ) mensen aan werk te helpen? Of is er via een of andere omweg voor iemand geld aan te verdienen?
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Toch vraag ik me steeds af waarom men deze korting niet onmiddellijk kan verrekenen aan de kassa. Nu een hoop poespas en als men een punt of een komma verkeerd zet, bij de te volbrengen administratie, wordt men uitgesloten. Of dient zulke actie om ( administratieve ) mensen aan werk te helpen? Of is er via een of andere omweg voor iemand geld aan te verdienen?
      Dat was inderdaad ook mijn eerste gedacht... moet toch een enorme administratieve rompslomp zijn! Nuja iets of iemand zal er wel wat aan verdienen waarschijnlijk...
      Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

      Comment


      • #4
        Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

        Ik sta op het punt om een D7100 te kopen en ben op dit topic ivm art&craft uitgekomen.

        Heeft iemand hier al gebruik gemaakt van deze actie?

        En zitten er geen addertjes onder het gras met zo'n prepaid visa?
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

          Het addertje zit hierin , ze proberen je warm te krijgen voor een visakaart .

          Comment


          • #6
            Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            Toch vraag ik me steeds af waarom men deze korting niet onmiddellijk kan verrekenen aan de kassa. Nu een hoop poespas en als men een punt of een komma verkeerd zet, bij de te volbrengen administratie, wordt men uitgesloten. Of dient zulke actie om ( administratieve ) mensen aan werk te helpen? Of is er via een of andere omweg voor iemand geld aan te verdienen?
            Zijn velerlij redenen voor.
            Omdat er idd een aantal mensen het niet goed invullen en dat dan winst voor hun is.
            Verder dat nu de winkel hun volledige verkoopbedrag direkt in handen heeft en zelf niet de korting moet voorschieten en op wachten.
            Om het in tijd te beperken, als ze de cameras al goedkoper aan de winkel verkopen dan zouden die grotere hoeveelheden kunnen opkopen en langer promotie doen tov andere winkels.. ketens met grotere reserves zouden dan bevoordeeld zijn.
            Ook omdat het nu hetzelfde is bij alle winkels, dat sommige winkels niet het voordeel in hun eigen zak steken..

            en er zijn vast nog een 10-tal andere redenen te bedenken.
            Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

            Comment


            • #7
              Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

              Rare actie van Nikon, want er loopt nu ook de actie op de FX bodies, waar je gewoon korting in de winkel krijgt zoals gewoonlijk.
              Nikon shooter - Samyang fan

              Comment


              • #8
                Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

                klopt doch 100 euro op een D610 is niet echt super

                Comment


                • #9
                  Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

                  Ah maar ik dacht dat je moest betalen met een prepaid kaart, maar als ik het goed lees krijg je de 100 euro cash back dus in de vorm van zo'n kaart?
                  Groetjes,
                  Dominic

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

                    Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                    klopt doch 100 euro op een D610 is niet echt super
                    Beter dan geen 100 EUR cashback
                    Nikon shooter - Samyang fan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

                      Grappig dat men zegt 100€ is niet super, mocht men vroeger zeggen 4000Bf korting en 8000Bf op de D800 dan had je dit misschien wel een deal gevonden.
                      Die euro's toch he.
                      Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                      www.dewolfmarc.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

                        Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                        Ah maar ik dacht dat je moest betalen met een prepaid kaart, maar als ik het goed lees krijg je de 100 euro cash back dus in de vorm van zo'n kaart?
                        Ik heb vorige jaar een D3200 gekocht met de cashback korting.
                        Je moet op de website van Nikon een boel info invullen en dan krijg je een visa kaart met daarop het bedrag (en uiteraard ook een pincode)

                        Ik ben toen in de winkel een harde schijf gaan kopen en heb gewoon betaald met de prepaid visa kaart, en ze achteraf weggegooid...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

                          Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
                          Beter dan geen 100 EUR cashback
                          Als 100 euro het verschil maakt koop je beter een goedkoper toestel vind ik dan?
                          Als je van plan was het toestel aan te kopen is het inderdaad leuk maar om een een weldenkend persoon overtuigen met 100 euro ??
                          Last edited by stefan.d; 29 november 2013, 16:33.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

                            Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
                            Grappig dat men zegt 100€ is niet super, mocht men vroeger zeggen 4000Bf korting en 8000Bf op de D800 dan had je dit misschien wel een deal gevonden.
                            Die euro's toch he.
                            nee in bf 4000 op een bedrag van pakweg 70000 is wat mij betreft niet de moeite om een aankoop te doen; heeft niets met de euro te maken bij mij ,ik tel normaal toch niet meer terug ook al ben ik bijna aan de kaap van 50 jaar.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cashbackactie voor enkele Nikon-camera's

                              Bij Foto Nelissen Prijslijst met directe Korting Hoe doen ze dat dan ? of zijn die 100€ duurder

                              Pierre

                              Comment

                              Working...
                              X