Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uit de oude doos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uit de oude doos




    28mm
    f8
    1/60
    iso200
    mvg,
    Eddy








    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Uit de oude doos

    Vind ik mooi !
    En voor mijn gevoel zitten de kleuren net goed (soms worden die bij dergelijke foto's wat teveel gepimpt, naar mijn gevoel).

    Comment


    • #3
      Re: Uit de oude doos

      Over teleurgang en ondergang van een pretpark.
      Goed gezien.

      Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: Uit de oude doos

        nostalgie
        Maar hij is precies wel wat te blauw (klimop bovenaan en het muurtje)

        Comment


        • #5
          Re: Uit de oude doos

          Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
          nostalgie
          Maar hij is precies wel wat te blauw (klimop bovenaan en het muurtje)
          Desatureer alleen op het blauw en kijk wat er met de klimop gebeurt of verzadig eens alleen het blauw en kijk wat er met de klimop gebeurt. Tweemaal niets, wat een bewijs is dat er geen blauw in de klimop zit.
          Het is lang geleden maar de kleuren van de muren waren nogal speciaal, als ik naar de andere foto's kijk.
          Bedankt voor je reactie.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: Uit de oude doos

            Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
            Desatureer alleen op het blauw en kijk wat er met de klimop gebeurt of verzadig eens alleen het blauw en kijk wat er met de klimop gebeurt. Tweemaal niets, wat een bewijs is dat er geen blauw in de klimop zit.
            Het is lang geleden maar de kleuren van de muren waren nogal speciaal, als ik naar de andere foto's kijk.
            Bedankt voor je reactie.
            mvg,
            Eddy
            Helemaar waar Eddy007.
            Maar er zit daar wel cyaan in en dat maakt echt verschil in de klimop.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: Uit de oude doos

              Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
              Desatureer alleen op het blauw en kijk wat er met de klimop gebeurt of verzadig eens alleen het blauw en kijk wat er met de klimop gebeurt. Tweemaal niets
              Zonet even geprobeerd en je hebt gelijk. Het blauw dat ik zag in de klimop kwam vooral van het ijzerwerk.

              Het blauw op de muur en het alu loopvlak rechts is wel hevig aanwezig, maar ik weet niet of dit in realiteit ook zo was.
              Ik heb voor mezelf de verzadiging eens wat lager gezet en de luminance wat hoger, en dat "kijkt" aangenamer, maar..... das mijn persoonlijke mening

              Comment


              • #8
                Re: Uit de oude doos

                Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                Zonet even geprobeerd en je hebt gelijk. Het blauw dat ik zag in de klimop kwam vooral van het ijzerwerk.

                Het blauw op de muur en het alu loopvlak rechts is wel hevig aanwezig, maar ik weet niet of dit in realiteit ook zo was.
                Ik heb voor mezelf de verzadiging eens wat lager gezet en de luminance wat hoger, en dat "kijkt" aangenamer, maar..... das mijn persoonlijke mening
                Ik denk dat in realiteit de kleuren nog feller waren. Enkele BD'ers waren aanwezig, misschien dat zij straks hun mening kunnen geven over de kleuren, want het is al een tijdje geleden.
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment

                Working...
                X