Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hond in park

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hond in park


  • #2
    Re: hond in park

    Lees nog even het reglement en het sticky van dit forum.
    Eén discussie starten per dag.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: hond in park

      oeps.... sorry had het niet gelezen
      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      Lees nog even het reglement en het sticky van dit forum.
      Eén discussie starten per dag.

      Comment


      • #4
        Re: hond in park

        Mooi !
        Maar zit er niet een beetje een blauwe schijn in de zwarte vacht ?
        Ik heb ook eens een dergelijke foto gemaakt en toen maakte iemand me daar attent op.

        Comment


        • #5
          Re: hond in park

          Mooie, maar ik zou toch nog een paar kleine wijzigingen (verbeteringen ?) aanbrengen.
          Het blauw, dat weet ik niet, omdat ik het elders in de foto niet zie, denk ik dat het misschien eigen is aan die zwarte vacht ?
          Het grote witte kader zou ik ook weglaten en eerder de foto zelf wat groter posten.
          Ook zou ik bovenaan wat croppen, omdat je nu precies met een soort 'inzakking' zit in het midden boven waar de boombladeren ontbreken.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: hond in park

            zou hem ook wat hoger steken...
            kleur heeft iets magenta denk ik, doet niet helemaal natuurlijk aan.
            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

            Comment


            • #7
              Re: hond in park

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Mooie, maar ik zou toch nog een paar kleine wijzigingen (verbeteringen ?) aanbrengen.
              Het blauw, dat weet ik niet, omdat ik het elders in de foto niet zie, denk ik dat het misschien eigen is aan die zwarte vacht ?
              Het grote witte kader zou ik ook weglaten en eerder de foto zelf wat groter posten.
              Ook zou ik bovenaan wat croppen, omdat je nu precies met een soort 'inzakking' zit in het midden boven waar de boombladeren ontbreken.
              Groetjes
              Ik volg.
              Zonet eens geprobeerd : Het blauw kan perfect volledig terug geschroefd worden door de verzadidging terug te schroeven. Ziet er dan veel beter uit.

              Comment

              Working...
              X