Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugwachtershuisje...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brugwachtershuisje...

    Sorry van het paaltje wat nog voor het huisje staat, maar ik ben geen held in PS of dergelijke. Als iemand anders het voor kan doen, of het me kan leren, doe ik dit wel even.


  • #2
    Re: Brugwachtershuisje...

    Als je twee stappen naar links had gezet had je waarschijnlijk dit probleem niet gehad. Toch frisse opname.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Brugwachtershuisje...

      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Als je twee stappen naar links had gezet had je waarschijnlijk dit probleem niet gehad. Toch frisse opname.
      Klopt, maar dan stond ik te schuin om het mooi in beeld te krijgen. Ik heb al een deel van de foto weggeknipt om het huisje mooi in the picture te krijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Brugwachtershuisje...

        Je had ook kunnen kiezen voor een standpunt waarbij de functie van het
        paaltje duidelijk wordt. Dan voeg je wat toe aan zo'n beeld. Maar met een
        half stapje naar links was het paaltje al vrijgekomen van de behuizing.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Brugwachtershuisje...

          Het huisje staat er mooi op.
          Iemand leren clonen via een forum op een afbeelding van 1023 Pix is wel heel intensief...Komt bij dat er aan het bankje toch wat werk zou zijn om het realistisch te houden.
          Ik weet niet of je nog achteruit kon zodat een eventuele bareel (links buiten beeld) er nog bij kon.
          Als het bareeltje er nog stond had het tevens je titel eer aan gedaan.

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Brugwachtershuisje...

            Bedankt allemaal voor de reactie. Ik heb de foto redelijk in de vlugte genomen, en niet gelet op deze kleine details ( foutjes ) Ik ga zeker bij eerstvolgende mooie dag, deze foto eens proberen opnieuw te nemen.

            Comment


            • #7
              Re: Brugwachtershuisje...

              Oorspronkelijk geplaatst door brainblow Bekijk bericht
              Bedankt allemaal voor de reactie. Ik heb de foto redelijk in de vlugte genomen, en niet gelet op deze kleine details ( foutjes ) Ik ga zeker bij eerstvolgende mooie dag, deze foto eens proberen opnieuw te nemen.
              Hou in je achterhoofd dat je veel kan leren van fouten te maken. Maar leer ook van de fouten van anderen. Want je zal niet lang genoeg leven om ze allemaal zelf te maken.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment

              Working...
              X