Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heel serieus +origineel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heel serieus +origineel

    Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D5000)
    Lens Focal Length: 44.00 mm ()
    Shutter Speed: 1/320 sec
    F-Number: F3.5
    ISO: 200
    Compensation: EV -2/6



    mvg jako


    Originele foto
    Last edited by jako; 4 november 2013, 12:54.
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

  • #2
    Re: Heel serieus

    Stond je witbalans wel goed met dat blauwige in de foto... (Sorry flauw grapje...)
    De dame staat er niet slecht op maar...had voor haar neus graag wat meer ruimte gezien.
    Misschien kwamen er wel andere "storende" zaken in beeld maar vind het nu een beetje krap gekadreerd.

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Heel serieus

      Een beetje krap, was ook mijn eerste indruk ...
      Wellicht eentje zonder dat mevrouw het wist ? Misschien was het wel leuker om wat contact te hebben met deze persoon en dan kon er ook een ander beeld ontstaan.
      Nu kan je wel zien dat ze naar iets kijkt, voor haar een weet voor ons een vraag. foto komt ook nogal vrij verscherpt over hier bij mij.
      Nu, wellicht werd je oog getrokken door de opvallende look van deze dame en ben je daarvoor gegaan. En in sommige omstandigheden heb je niet te kiezen en moet je het doen met het moment zelf.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: Heel serieus

        Hij is voor mij ook iets te krap gekaderd, Deka heeft wel een punt misschien de volgende keer een gesprekje aangaan.

        Maar toch een hele goede poging vanaf hier kan het alleen beter worden

        Comment


        • #5
          Re: Heel serieus

          Bij mij komt de foto ook wat oververscherpt over Jacky, is idd iets te krap in het kader.
          Mvg.

          Comment


          • #6
            Re: Heel serieus

            Allemaal bedankt om te reageren ondertussen heb ik de originele foto bij geplaatst, 'k vond die witte plaat nogal storend en wegklonen gaat niet en op een andere plaats de foto nemen ging ook niet en deze omstandig heden.
            Anders vond ik ze wel iets hebben

            mvg jako
            Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

            jako

            Comment


            • #7
              Re: Heel serieus

              Up is beter Jacky, hier is er meer kijkruimte.
              Mvg.

              Comment

              Working...
              X