Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

23 en 24 november 2013 - Fototentoonstelling - Clickshot Aarschot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 23 en 24 november 2013 - Fototentoonstelling - Clickshot Aarschot

    Fototentoonstelling fotoclub Clickshot Aarschot
    De fotoclub van Aarschot organiseert een eerste tentoonstelling waarbij de leden hun beste werken voorstellen.
    Een groot gedeelte van de tentoonstelling zal over Aarschot en zijn omgeving gaan. Foto’s die in de loop der jaren genomen zijn door de Clickshot leden zullen hier tentoongesteld worden. Hierbij krijgen we nog extra hulp van David Vanden Eynde en Chris Clinckx, deze 2 heren uit Aarschot nemen het ‘in de loop der jaren’ wel heel erg letterlijk. Zij zullen een reeks tentoonstellen met daarin foto’s van Aarschot vroeger … en nu.
    Wanneer: Zaterdag 23 november, 14u - 21u en zondag 24 november, 10u – 18u
    Waar: Kapel en zaal Ter Klasse, Tieltsebaan 74, 3200 Aarschot (Bergvijver)
    Vrije toegang

    Link naar het evenement op Facebook

    Last edited by DaVa; 2 november 2013, 14:03. Reden: Facebook link toegevoegd
    My Flickr

  • #2
    Re: 23 en 24 november 2013 - Fototentoonstelling - Clickshot Aarschot

    Het is zover, kom de foto's van de Clickshot leden en van Aarschot dit weekend ontdekken.

    Allen zeer welkom!
    My Flickr

    Comment


    • #3
      Re: 23 en 24 november 2013 - Fototentoonstelling - Clickshot Aarschot

      Mooie werken gezien, voor een eerste salon van de club was dit zeker geslaagd. De nummering kon ik wel niet volgen.
      Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

      Comment


      • #4
        Re: 23 en 24 november 2013 - Fototentoonstelling - Clickshot Aarschot

        Voor de mensen die graag willen weten welke foto's de meeste stemmen hebben gekregen:
        Verslag tentoonstelling

        groetjes
        My Flickr

        Comment

        Working...
        X