Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AC - Foto echte winkel of enkel on-line shop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AC - Foto echte winkel of enkel on-line shop

    Wegens mijn mindere kennis van de Duitse taal heb ik de volgende vraag, bij AC-Foto kan je daar gewoon de winkel binnengaan en een lens of toestel aankopen of kan dit enkel on-line gebeuren... een vriend zegt dat men daar enkel on-line zou kunnen aankopen...Weet er iemand hiervan iets meer ?
    Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

  • #2
    Ik dacht dat je de prijs zoals die op de site staat enkel gehanteerd wordt als je online besteld.
    Je kan naar de winkel gaan, maar daar betaal je meer.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Originally posted by Wunjo
      Ik dacht dat je de prijs zoals die op de site staat enkel gehanteerd wordt als je online besteld.
      Je kan naar de winkel gaan, maar daar betaal je meer.
      Yep, je hebt gelijk Wunjo. AC-foto-online en de winkel in Aachen zijn "zogezegd" volledig gescheiden. Uiteraard wel dezelfde eigenaars! Wat je online besteld, kan je NIET in de winkel gaan ophalen, zoals dat bij Top-foto bv. wel het geval is. De prijzen op hun site zijn NIET de prijzen in hun winkel. Die zijn meestal lichtjes hoger. Indien je in hun winkel iets wil bestellen, moet je dat telefonisch doen, en ik geloof dat ze je dan ook vragen om een voorschot te storten.

      Comment


      • #4
        Bedankt mannen
        Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

        Comment

        Working...
        X