Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony accu f717

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sony accu f717

    Wat is jullie ervaring met de standaard accu van de Sony dsc f717? Als ik constant aan het fotograferen ben dan is hij al heel erg snel leeg. Maar zodra je dan de camera aan/uit zet kan je weer even verder.

    Graag jullie mening over die accu(NP-FM50)
    bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

  • #2
    Heb bijna een jaar lang met de 717 , en dus ook met de orginele batterij gewerkt. Heb nooit echt problemen met deze batterij gehad. Wel is het zo dat als je batterij erg snel leeg gaat raken , deze wel eens aan vervanging toe zou kunnen zijn.
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Originally posted by Hanske
      Heb bijna een jaar lang met de 717 , en dus ook met de orginele batterij gewerkt. Heb nooit echt problemen met deze batterij gehad. Wel is het zo dat als je batterij erg snel leeg gaat raken , deze wel eens aan vervanging toe zou kunnen zijn.
      Volledig mee eens, heb ook geen enkel probleem, integendeel, die batt. gaan zéér lang mee, in tegenstelling met andere camera's.

      Batterijen verslijten ook!

      Comment


      • #4
        Ook bij mij gaan de batterijen (f717) zeer lang mee. Heb twee exemplaren al van vorig jaar januari en ong. 11.000 foto's mee gemaakt. Gaan nog altijd even lang mee... Wanneer ik grote en lange shootings doe gebruik ik wel steeds een externe flash (sony F1000) om batterijen te sparen.


        Greetz


        Todasranas
        Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

        Comment


        • #5
          wat is lang??? lang is relatief!!! die 200 minuten die voorgeschreven zijn door sony haalt ie bij lang nie

          bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

          Comment


          • #6
            als mijn batterijen opgeladen zijn komt er op het scherm 228 min te staan (manuele modus). Nu moet ik wel toegeven dat hij bij een batterijindicatie vanaf ong. 60 minuten niet meer echt betrouwbaar is (de indicatie).

            greetz,

            Todasranas
            Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

            Comment


            • #7
              Ook ik gebruik hem natuurlijk en moet wel zeggen dat dit wel de camera is met de beste batterijen, ze gaan erg lang mee en, in mijn geval, is 2 tot 3 uur per batterij geen probeem. Ik heb er twee van dus kan uren en uren doorgaan.

              Als ze, erg, vaak opgeladen zijn gaat de kwaliteit wel achteruit natuurlijk, maar dat heb ik zelf ook
              Canon 5D mark III, canonlenzen 24-105 ~ 70-200 f/2.8 L IS ~ 100mm Macro, BG-E2, GT2540, GH2750QR
              http://www.ontdek-amerika.nl

              Comment

              Working...
              X