Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

view NX2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • view NX2

    Hallo!

    Vraagje. Ik doe mijn (RAWversie) foto open in viewNX2 en bewerk hem miniem (rechtzetten ed). Dan neem ik rechts onder de handeling 'save as'.
    Voor zover ik weet kan ik hier niets mee misdoen..

    Hoe komt het dan als ik daarna de foto wil opendoen -gewoon in afbeeldingen of picasa ed -dat hij heel even de juiste versie weergeeft om na enkele seconden weer over te springen naar de basisversie?


    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: view NX2

    het is in orde! Te snel vragen gesteld denk ik! Kan ik die discussie hier weghalen of niet?

    groetjes!

    Comment


    • #3
      Re: view NX2

      Moderator Note: Nee, je kunt die discussie niet weghalen, en wij doen dat principieel ook niet. Als hier geen verdere reactie op komt, dat zakt je topic vanzelf weg in de vergetelheid.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: view NX2

        Het kan ook interessant zijn om eens te zeggen wat de oplossing was, je kunt er misschien toch iemand mee helpen die hetzelfde probleem heeft en er geen vraag over stelt/durft stellen, uit schrik om als 'dom' over te komen. Want er zijn .....juist ja, .....geen domme vragen.

        Comment

        Working...
        X