Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinderfotografie met retro-achtergronden.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kinderfotografie met retro-achtergronden.

    Ik ben op zoek naar mensen die me zouden kunnen uitleggen hoe fotografen, zoals de volgende aan zoveel verschillende achtergronden komen;



    Is er iemand die mij hier wat meer over kan vertellen? Zou dit stof zijn of eerder verschillende soorten behangpapier en hoe zouden ze dit dan bevestigen?
    Ik heb al heel wat gegoogled hierop maar niets gevonden.

    Zelf werk ik nu vooral met witte of zwarte achtergronden maar ik vind dat deze retro achtergronden wel een meerwaarde kunnen bieden bij het fotograferen van kinderen. Weliswaar de ene al wat beter dan de andere...

    Alvast bedankt!
    Nikon D300 Nikon AF-D 50mm f/1,8
    Nikon AF-S DX 18-200mm f/3.5-5.6 VRII
    Nikon AF-S 24-70mm F/2.8G ED

  • #2
    Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

    Heb er zelf geen ervaring mee maar je zou hier eens kunnen kijken: http://www.fotoachtergronden.nl
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

      Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
      Heb er zelf geen ervaring mee maar je zou hier eens kunnen kijken: http://www.fotoachtergronden.nl
      Daar moet je inderdaad zijn... super sevice.
      Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

      Comment


      • #4
        Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

        Aha super! Ik wist dat ik hier moest zijn om vooruit te komen!! Alvast mercikes! Meer tips zijn welkom!!
        Nikon D300 Nikon AF-D 50mm f/1,8
        Nikon AF-S DX 18-200mm f/3.5-5.6 VRII
        Nikon AF-S 24-70mm F/2.8G ED

        Comment


        • #5
          Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

          De achtergronden op die foto's zijn gewoon behang.

          Comment


          • #6
            Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

            jep lijkt idd behang.
            2 of 3 banen op een OSB/spaanplaat/MDF/ ... kleven en je kan ermee weg
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

              Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
              De achtergronden op die foto's zijn gewoon behang.
              Op de startpagina staat:

              De makkelijkste ophangmethode van onze doeken is door het doek vast te plakken aan de meegeleverde koker. De koker kunt u over uw statief heen schuiven, u kunt zo ook de doeken weer makkelijk oprollen en meenemen. Een andere methode is het gebruik van klemmen. De achtergronden zijn ook uitstekend geschikt om als vloer te gebruiken!
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

                Ik bedoelde de achtergronden op de site met de kinderfoto's Jos.

                Comment


                • #9
                  Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

                  Zijn er mensen die deze al gekocht hebben of maken jullie deze zelf?
                  Ook staan er op enkele foto's plinten, worden deze dan met klemmen bevestigd? Ik was hier ook al lang naar op zoek.
                  www.knfotostudio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

                    gewoon restjes behang kopen... spotgoedkoop! onderaan een latje bevestigen zodat het mooi strak hangt.
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

                      ik ben met de zonen ooit zo op sessie geweest, was niet bij Myra, maar daar was het in ieder geval gewoon behangpapier op platen. Ze had er zo superveel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kinderfotografie met retro-achtergronden.

                        Oorspronkelijk geplaatst door jolax Bekijk bericht
                        ik ben met de zonen ooit zo op sessie geweest, was niet bij Myra, maar daar was het in ieder geval gewoon behangpapier op platen. Ze had er zo superveel.
                        hoe gaat dat dan in zijn werk voor een full body foto?
                        als het enkel close up is dan heb je niet veel platen en behangpapier nodig é

                        Comment

                        Working...
                        X