Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harpa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Harpa

    origineel: http://www.shoot.be/zd_images/2013/4...40_900x900.jpg

    hieronder rechtere versie

    ZW-versie: http://www.shoot.be/zd_images/2013/4...12_900x900.jpg

    en nu de laatste versie
    Last edited by desadeli; 1 november 2013, 09:07.

  • #2
    Re: Harpa

    Knap
    Als je de foto recht zet nog mooier.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Harpa

      Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
      Knap
      Als je de foto recht zet nog mooier.
      +1
      Prima plaat.

      Comment


      • #4
        Re: Harpa

        bedankt

        Comment


        • #5
          Re: Harpa

          Heel mooie plaat. Knap fotografisch gebruik van licht, diepgang en het persoontje speelt zijn inhoudelijk rolletje.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Harpa

            Heel knap spel van schaduw en licht!
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Harpa

              Een heel mooie foto waar je, je fantasie kan op los laten
              grt. Ria

              Comment


              • #8
                Re: Harpa

                wat dacht je van zwart wit, de kleuren werken hier wat tegen vind ik.
                er zit een heel mooi beeld in. die kleine in de gang en dat licht die heel mooi op speelt.
                nu gaat wordt mijn oog teveel getrokken door de felle keuren van het schip.
                ook mag je nog wat knippen, deur recht en deur links en een stukje plafond, les is more ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: Harpa

                  Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                  wat dacht je van zwart wit, de kleuren werken hier wat tegen vind ik.
                  er zit een heel mooi beeld in. die kleine in de gang en dat licht die heel mooi op speelt.
                  nu gaat wordt mijn oog teveel getrokken door de felle keuren van het schip.
                  ook mag je nog wat knippen, deur recht en deur links en een stukje plafond, les is more ;-)
                  Ik heb de omzetting naar zwartwit geprobeerd (zie update).
                  Last edited by desadeli; 31 oktober 2013, 21:58.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Harpa

                    Oorspronkelijk geplaatst door desadeli Bekijk bericht
                    Ik heb de omzetting naar zwartwit overwogen én geprobeerd (zie update), maar er ging m.i. toch wat kracht van de foto verloren. Het contrast van het kleurrijke 'buiten' en het kleurloze 'binnen' leek me persoonlijk interessanter. Thx voor de feedback!
                    Meestal ben ik zot op Zwart/Wit, maar in dit geval vind ik de kleurversie veel beter. Wel is waar dat de felle kleuren van het schip storen, of zelfs het schip zelf is te veel. Misschien een oplossing vinden met PS (verzadiging verminderen, vervagen of gewoon het schip verwijderen...) Ik weet niet precies. Uitproberen is de regel...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Harpa

                      Oorspronkelijk geplaatst door GTrotter Bekijk bericht
                      Meestal ben ik zot op Zwart/Wit, maar in dit geval vind ik de kleurversie veel beter. Wel is waar dat de felle kleuren van het schip storen, of zelfs het schip zelf is te veel. Misschien een oplossing vinden met PS (verzadiging verminderen, vervagen of gewoon het schip verwijderen...) Ik weet niet precies. Uitproberen is de regel...
                      in laatste update verzadiging verminderd én geopteerd voor dynamischer beeld

                      Comment


                      • #12
                        Re: Harpa

                        Oorspronkelijk geplaatst door desadeli Bekijk bericht
                        in laatste update verzadiging verminderd én geopteerd voor dynamischer beeld
                        Ik vind de laatste de beste van de vier.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Harpa

                          3.1.5 Fotohoek: Update’s
                          Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Harpa

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            3.1.5 Fotohoek: Update’s
                            Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
                            grt,bouk.
                            thx, wist ik niet. Inmiddels aangepast (eerste foto (schuin) en derde (ZW) verwijderd).

                            Comment


                            • #15
                              Re: Harpa

                              Oorspronkelijk geplaatst door desadeli Bekijk bericht
                              thx, wist ik niet. Inmiddels aangepast (eerste foto (schuin) en derde (ZW) verwijderd).
                              een linkje mag wel hoor.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X