Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud ijzer 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oud ijzer 2


    f/5.6 - 7.2s - 26mm - iso 200

    Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

  • #2
    Re: Oud ijzer 2

    eens niet de standaard foto die van deze auto word gemaakt.

    onlangs op bezoek geweest ginder? ik heb gelezen over de aanval door de eigenaar op paar urbexers een paar maanden geleden

    als urbex liefhebber kan ik deze foto zeker smaken!

    Comment


    • #3
      Re: Oud ijzer 2

      Dat oud ijzer kijkt precies een beetje kwaad . Maar inderdaad een origineel standpunt
      grt. Ria

      Comment


      • #4
        Re: Oud ijzer 2

        Zeer mooi !
        En ook een mooie kleur van die koplamp.
        Grt erik

        Comment


        • #5
          Re: Oud ijzer 2

          Knap gezien. Doet me aan Cars denken

          Comment


          • #6
            Re: Oud ijzer 2

            Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
            Dat oud ijzer kijkt precies een beetje kwaad . Maar inderdaad een origineel standpunt
            grt. Ria
            In deze opmerking zit potentieel om de presentatie nog te verbeteren Vanzwolle. Mik eens op die koplamp en gebruik ze als "oog", zo kan je een zeer originele en inhoudelijke foto creëren !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Oud ijzer 2

              als of hij me aan kijkt van,.... aal me uit deze stal en laat me rijden.
              ik zou er links en onderaan nog wat afhalen zodat de koplamp op een sterker punt in de foto komt te staan.

              Comment


              • #8
                Re: Oud ijzer 2

                Foto is van maart dit jaar.

                Bedankt !
                Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

                Comment


                • #9
                  Re: Oud ijzer 2

                  Ik heb hem al een paar keer proberen anders uit te snijden (ook voordat ik hem poste), maar vind persoonlijk de foto er dan niet beter op worden.
                  Het ideaal zou geweest zijn dat dat 'oog' op een sterk punt had gelegen, maar daarvoor zal ik hem opnieuw moeten maken...

                  Bedankt allen voor jullie commentaar.
                  Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oud ijzer 2

                    leuke opname met een knipoog naar al die urbexers.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment

                    Working...
                    X