Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 15-30 voor Fujifilm S1pro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 15-30 voor Fujifilm S1pro

    Hoi allen,

    Een kennis van me heeft nog een Fujifilm S1pro, en zou graag een Sigma 15 - 30 mm f/3,5 - 4,5 EX DG kopen om op dit toestel te gebruiken. Voor de veiligheid zou ik graag willen weten of de autofocus zal werken. Met de allernieuwste AF-S en HSM lenzen werkt de AF alvast niet, maar met de "gewone" Sigma 15-30 waarschijnlijk wel?

    Groeten,

    Frank

  • #2
    Originally posted by frank207be
    Hoi allen,

    Een kennis van me heeft nog een Fujifilm S1pro, en zou graag een Sigma 15 - 30 mm f/3,5 - 4,5 EX DG kopen om op dit toestel te gebruiken. Voor de veiligheid zou ik graag willen weten of de autofocus zal werken. Met de allernieuwste AF-S en HSM lenzen werkt de AF alvast niet, maar met de "gewone" Sigma 15-30 waarschijnlijk wel?

    Groeten,

    Frank
    Naar mijn weten wel want de 15-30 gebruikt gewoon de standaard Nikon vatting. Het is geen HSM of AF-S dus die autofocus zal je probleem niet zijn.

    Comment


    • #3
      Hallo,

      Beste raad is gewoon in de winkel langs lopen met het toestel en ter plaatse een test doen ...

      Groetjes.

      Comment


      • #4
        Bedankt voor de opmerkingen. Ik heb ook nog eens naar Sigma Benelux gemaild, en zij verzekerden me dat deze combinatie werkt. Mijn bezorgdheid werd vooral veroorzaakt door incompatibiliteit van die S1 pro met een oude Tamron 28-300 LD (IF) die ook geen HSM of AF-s is...

        Groeten,

        Frank

        Comment

        Working...
        X